۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۷۹۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

عمل به وصیت شهدا به معنای سرباز ولایت بودن است

پالاش گفت: ما باید به وصیت شهدا عمل کنیم یعنی سرباز ولایت باشیم؛ حضورمان در مراسم‌های شهدا نیز نشان دهنده همین موضوع و تلاش در این جهت است.
حمید پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیین گرامیداشت روز شهید، صبح امروز در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد.

عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: امام راحل و رهبر انقلاب در هدایت شهدا تأثیر فراوانی داشتند.

وی با تأکید بر نقش رهبری در جامعه افزود: اگر رهبری جامعه در هدایت مردم موفق باشد آن جامعه همچون نظام ما جوانانی فداکار و از جان گذشته در دل خود خواهد داشت.

پالاش بیان کرد: شناخت مردم به ویژه جوانان باید از شهیدان بیشتر شود و این تکلیف بر عده ما قرار داده شده است.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی با فرهنگ شهدا و شهادت اظهار داشت: شهدا به سمت خداوند رفتند و با این پر کشیدن برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شاید شهدا سختی های زیادی کشیده باشند ولی آنان با خداوند معامله کردند و به همین دلیل آسمانی شدند و به سمت خداوند بال گشودند.

پالاش ابراز داشت: ما باید به وصیت شهدا عمل کنیم یعنی سرباز ولایت باشیم؛ حضورمان در اینگونه مراسم‌ها نیز نشان دهنده همین موضوع و تلاش در این جهت است.

در پایان مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد و از کتاب شهید مولوی مصطفی جنگی‌زهی به نام "بیرق‌دار وحدت" رونمایی شد./203/831/ب1

ارسال نظرات