۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۸۶۶۴۵
آیت الله علوی گرگانی :

خدمت به مردم بزرگترین وظیفه مسؤولان است

حضرت آیت الله علوی گرگانی خدمت به مردم را بزرگترین وظیفه مسؤولان دانست و گفت: خدمات ماندگار مسؤولان تا سالها در ذهن مردم باقی می ماند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار با مدیرکل راه آهن قم که پیش از ظهر امروز در دفتر وی برگزار شد با اشاره به اهمیت خدمت به مردم عنوان کرد: خدمت به مردم و فرصت خدمتگزاری از بزرگترین نعمت هایی است که در زندگی انسان ها به وجود می آید.

وی افزود: انتظاری که از مسؤولان با سابقه می رود اینست که تجربیات خود را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده کنند و در حوزه های تخصصی این تجربیات را به کار گیرند چراکه آگاهی های کسب شده در طی سالیان درازی که از خدمت می گذرد، می تواند مشکلات را حل کرده و باعث ایجاد خدمات جدید و تأثیرگذاری شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: خدمات ماندگار در نظام اسلامی همواره در ذهن ها باقی می ماند و سبب خواهد شد تا نام نیک برای افراد باقی بماند و باید سعی شود تا با خدماتی که به مردم انجام می شود، آثار و برکات به وجود بیاید تا مردم احساس رضایت کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: به فرموده امام صادق(ع) باید طوری کار کرد که در پایان مردم برای شما رحمت بفرستند و ما باید این سخن امام را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و خدمات و آثار ماندگاری از خود به جا بگذاریم.

وی با اشاره به ویژگی های شهر قم خاطرنشان کرد: قم چون مرکز ثقل علم و مرجعیت و مورد عنایت رهبری است، کار کردن در آن شرایط خاصی دارد و باید دقت لازم در این زمینه را داشت.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه اضافه کرد: راهنمایی هایی که خداوند از طریق فرستادن پیامبران به بشر داشته است به دلیل محبت به بندگان بوده است و این لطف و رحمت باعث نجات انسان ها می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظاری که می رود اینست که در این عرصه مهم و مقدس بتوانید به بهترین وجه خدمت کنید و آثار و برکاتی از خود به یادگار بگذارید./872/ 202/ص

ارسال نظرات