۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۸۶۵۲۵
فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور:

رسانه ها در انعکاس حرکت عظیم راهیان نور حق خود به شهدا را ادا کنند

فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور با بیان این که موضوع شهدا مسأله ای است که همه اشخاص در هر جایگاهی نسبت به آن احساس دین می‌کنند، گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها باید در انعکاس این حرکت عظیم فرهنگی تلاش کنند تا حق شهدا ادا شود.
حجت الاسلام تویسرکانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور در آیین بزرگداشت روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با اشاره به این که ما محتاج هستیم که در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نورانی شویم، گفت: این نور، نور اخلاص، محبت، عفت، تقوا، قناعت، تلاش و استکبار ستیزی است.

وی اظهار داشت: امروز کشور از خیلی چیزها رنج می‌برد به همین دلیل نیاز است که همدلی وجود داشته باشد و دست به دست هم بدهیم تا کشورمان را بسازیم و برای دستیابی انقلاب اسلامی به آرمان‌هایش باید زیر پرچم ولایت خدمت کنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که موضوع شهدا مسأله ای است که همه اشخاص در هر جایگاهی نسبت به آن احساس دین می‌کنند، گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها باید در انعکاس این حرکت عظیم فرهنگی تلاش کنند تا حق شهدا ادا شود.

همچنین، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به این که استان متعلق به همه مردم ایران است، ابراز داشت: امیدواریم این آیین‌ها و مراسمات راهیان‌نور و مشرف شدن جوانان به این سرزمین‌ها دریچه‌ای برای آشنایی آنان با معارف دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان آن دوران باشد.

وی با اشاره به این که جوانان بدانند وارث چه خون‌ها و از خود گذشتگی‌هایی هستند، ادامه داد: تحلیل و بررسی تاریخ دفاع مقدس که پر از کامیابی‌ها و ناکامی‌ها بوده است باید با ظرف مکان و زمان صورت گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به این که بنده از طرف دولت مامور هستم که تمام تلاش و توان خود را برای حل مشکلات لجستیکی و پشتیبانی راهیان نور به کار بگیرم، بیان داشت: در کاروان‌های راهیان نور لازم و ضروری است که به نقش مردم مرزنشین، مردمی که به خاطر جنگ مهاجرت کردند و زندگیشان را از دست دادند اشاره شود تا جوانان با این مسائل آشنا شوند.

شریعتی ادامه داد: جوانان بدانند مردم مرزنشین مشکلات و سختی‌هایی را به جان خریدند تا امروز جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه ها سربلند و مقتدر و از مرزهای ایمنی برخوردار باشد./101/9453/ب1

ارسال نظرات