۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۸۵۲۸۸
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله تهران:

پیاده‌روی اربعین حسینی روح جدیدی در کالبد مسلمانان دمید

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران گفت: دشمنان درصدد آن هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را به یک تهدید تبدیل کنند تا مردم و شیعیان به این امر ورود پیدا نکنند.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران، امروز در همایش تجلیل از جاماندگان اربعین که در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی روح جدیدی در کالبد مسلمانان دمید.

وی افزود: امروز دشمنان درصدد آن هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را به یک تهدید تبدیل کنند تا مردم و شیعیان به این امر ورود پیدا نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین موضوعی نیست که قلم بتواند آن را به تحریر درآورد.

حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه برخی نمی‌توانند در همایش میلیونی اربعین حسینی شرکت کنند، گفت: ما باید تبلیغ کنیم که هر سال پیاده‌روی اربعین باشکوه‌تر از پیش برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: در ایران هم این برنامه پیاده‌روی جاماندگان حسینی به‌خوبی برگزار شد و خدمات‌دهی و امور رفاهی که برای مردم تدارک دیده‌ شده بود نیز بسیار عالی صورت پذیرفت.

وی عنوان کرد: در روایات متعددی آمده است که اگر روزی انجام مناسک حج تعطیل شد بر حاکم اسلامی واجب است که هزینه عده‌ای را تقبل کند تا این فریضه را به ‌جای آورند تا مبادا مناسک حج تعطیل شود.

حجت‌الاسلام گواهی افزد: در همین راستا ما شاهد هستیم که برخی از موقوفات اختصاصی برای زیارت امام حسین(ع) در نظر گرفته ‌شده است./202/813/ب1

ارسال نظرات