۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۸۴۵۰۴
آیت الله علما:

مسیر شهدا مسیر عزت و هدایت است

آیت الله علما در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام گفت: مسیر شهدا مسیر عزت، هدایت و بندگی کردن خدا است، بنابراین افراد باتقوا و با بصیرت قدم در این راه گذاشته و مسیر سعادت را برمی گزینند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مدیران و مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی و عموم مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این مراسم به خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گفت: شهدا مایه سرافرازی و عزت میهن و الگوی تمام قد ایثارگری و شجاعت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: شهدا قدم در راهی گذاشتند که آبرو و عزت دنیوی و خیر و سعادت اخروی را نصیب آنها کرد و مایه سربلندی خانواده های خویش شدند.

امام جمعه کرمانشاه فداکاری شهدا و جانبازان را مایه اقتدار نظام دانست و یادآور شد: خوشبختانه امروز نیز با بصیرت و شجاعت نیروهای نظامی و انتظامی کشور، دشمنان جرأت تعرض به خاک کشور را ندارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مسیر شهدا مسیر عزت، هدایت و بندگی کردن خدا است، بنابراین افراد باتقوا و با بصیرت قدم در این راه گذاشته و مسیر سعادت را برمی گزینند.

آیت الله علما در پایان مطرح کرد: شکل گیری و تداوم انقلاب مرهون خون شهدا است، بنابراین حفظ این مسیر و پاسداشت ارزشهای انقلاب وظیفه کنونی همه ما است.

پیکر مطهر این شهید گمنام 16 ساله پس از اقامه نماز بر پیکر مطهرش، در قرارگاه منطقه ای غرب نجف اشرف به خاک سپرده شد./857/202/ب2

ارسال نظرات