۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۸۳۸۹۲
آیت الله علما:

توجه به ورزش بهترین راه حفظ نسل جوان از هجمه های دشمنان است

آیت الله علما ورزش را بهترین راه برای حفظ نسل جوان از هجمه های دشمنان دانست و گفت: باید به روحیه کمال گرایی و ذات پاک نسل جوان توجه شده و آنها را به سوی فعالیتهای فرهنگی و ورزشی سوق داد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر کل جدید اداره ورزش و امور جوانان استان کرمانشاه، ابراز داشت: دشمنان به دنبال انحراف نسل جوان هستند، بنابراین باید قاطعانه در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: مسؤولان باید آگاهانه در مقابل تحرکات دشمنان عمل کنند و نسبت به این تحرکات هوشیار باشند، بنابراین وظیفه مسؤولان در مقابله با هجمه ها، بسیار مهم و سنگین است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید ورزش و تهذیب و تربیت نفس را مورد توجه قرار داد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب همواره در این مورد تأکید دارند که باید جوانان به سوی ورزش و کسب علم سوق داده شوند.

وی در ادامه بیان داشت: مسؤولان باید امکانات مناسب و کافی را برای نسل جوان فراهم کرده و بستر ورزش سالم و روحیه بخش را برای همه افراد به وجود بیاورند.

آیت الله علما تأکید کرد: باید از ظرفیتهای موجود در جامعه از قبیل فضاهای خالی مساجد و مکان های آموزشی برای توسعه ورزش همگانی و جذب نسل جوان به سوی ورزش بهره برد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: باید به روحیه کمال گرایی و ذات پاک نسل جوان توجه شده و آنها را به سوی فعالیتهای فرهنگی و ورزشی سوق داد، مسؤولان باید در این زمینه با حساسیت و دقت عمل کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان مطرح کرد: توجه به مقوله ورزش بهترین راه برای جذب جوانان و حفظ آنان از هجمه های دشمنان است، بنابراین باید با فراهم آوردن امکانات مدرن و کافی، نسل جوان را به سوی فعالیتهای سالم و سازنده جذب کرد./857/202/ب2

ارسال نظرات