۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۸۳۸۷۵
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا صورت می گیرد؛

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در پردیسان قم

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر یکی از شهای گمنام در منطقه پردیسان قم به خاک سپرده می شود.
شهید گمنام

حسین نباتی فرمانده حوزه شهدای گمنام پردیسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از خاکسپاری شهید گمنام در پردیسان قم خبر داد و اظهار داشت: پس از پیگیری های بسیار زیاد از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهید صدر زاده و امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان مقرر شد که یکی از شهای گمنام در بوستان کنار مسجد امام حسن عسکری(ع) خاکسپاری شود.

وی ادامه داد: در واقع دلیل خاکسپاری این شهد گمنام در این مکان به خاطر آماده بودن بوستان کنار مسجد و ظرفیت بالایی که در این منطقه از پردیسان وجود دارد، است.

نباتی در ادامه خبر داد: این مراسم روز پنج شنبه دوازدهم اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مراسم ساعت 3 بعد از ظهر در مسجد فاطمه الزهرا(س) در کنار شهید علی مبارکی همراه با روایت گری و مداحی شروع می شود.

فرمانده حوزه شهدای گمنام پردیسان اظهار داشت: مسیر تشییع این شهید از بلوار سلمان به طرف خیابان شهیدان تقوی صورت می گیرد و بعد از رسیدن به مقصد مجددا روایتگری و مداحی صورت می گیرد و شهید خاکسپاری می شود.

نباتی در پایان گفت: پس از خاکسپاری شهید گمنام در بوستان بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد امام حسن عسکری برگزار می شود که در این مراسم یاد و خاطره شهید علی مبارکی هم گرامی داشته می شود./875/ت302/ج

ارسال نظرات