۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۸۱۴۳۵
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

وجود موفقیت در جامعه به برکت پیروی از قرآن کریم است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: امروز هر بداخلاقی و ظلمی که در جامعه مشاهده می‌شود، به خاطر عدم توجه به فرهنگ قرآنی است و هر موفقیتی هم در جامعه وجود دارد، به برکت قرآن است.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در مرحله پنجم آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در شبستان مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: باید فرهنگ قرآنی در همه بخش‌های جامعه ترویج پیدا کند تا مشکلات جامعه برطرف شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز هر بداخلاقی و ظلمی که در جامعه مشاهده می‌شود، به خاطر عدم توجه به فرهنگ قرآنی است و هر موفقیتی هم در جامعه وجود دارد، به برکت قرآن به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که نظم، عدالت، کرامت، عزت و اقتدار زیر سایه قرآن به دست می‌آید، ابراز کرد: تمام خوبی‌ها ریشه در قرآن دارد و توجه به آن، آرامش را برای جوامع بشری به ارمغان می‌آورد.

امام‌‌ جمعه قزوین در پایان با بیان اینکه قرآن ذکری با برکت است، گفت: انسان به برکت انس و ارتباط با قرآن در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شود و هر چه عمل به دستورات قرآنی در ما بیشتر باشد، آرامش و سعادت بیشتری نصیب انسان خواهد شد./873/102/ب2

 

ارسال نظرات