۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۸۱۴۱۸
با حضور 150 طلبه برادر و خواهر؛

دوره تکمیلی روایتگری دفاع مقدس در لرستان آغاز به کار کرد

مدیر مؤسسه امیربیان شعبه لرستان با اشاره به اینکه دوره تکمیلی روایتگری دفاع مقدس ویژه طلاب در حال برگزاری است، گفت: در این دوره تکمیلی 150 طلبه خواهر و برادر استان حضور دارند.
روایتگری دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی ابراهیمی، در حاشیه برگزاری دوره تکمیلی روایتگری دفاع مقدس که در سالن همایش حوزه هنری لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون کارگاه های آموزشی ویژه طلاب استان در زمینه روایتگری دفاع مقدس برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره تکمیلی امروز با حضور 150 نفر از طلاب خواهر و برادر استان لرستان در حال برگزاری است، افزود: هدف از برگزاری این کلاسهای آموزشی تربیت طلاب به عنوان راویان دوران دفاع مقدس است.

مدیر مؤسسه امیر بیان شعبه لرستان خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی طلاب راوی آموزشهای تخصصی روایتگری سیره شهدا را به صورت تکمیلی فرا می گیرند.

وی یادآور شد: با انتقال آموزشهای تئوری و عملی به طلاب و بیان ارزشهای دفاع مقدس در دوره های آموزشی تلاش می شود ابعاد معنوی عملیات های آن دوران و ابعاد شخصیتی شهیدان برای طلاب راوی تشریح شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به ضرورت اعزام طلاب همراه کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و تبیین واقعیت های دوران دفاع مقدس بین نسل جوان از اهداف اعزام طلاب است.

وی خاطرنشان کرد: بیان ابعاد معنوی دوران دفاع مقدس در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه طلاب راوی قرار گیرد.

گفتنی است، دوره های آموزشی روایتگری دوران دفاع مقدس با همکاری مؤسسه امیر بیان شعبه لرستان و بسیج طلاب، بسیج دانش آموزی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و قرارگاه صاحب الامر(عج) برگزار می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات