۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۸۱۲۲۳
حسینی کاشانی:

رفع دغدغه های مراجع در دستور کار ارشاد قم است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عمل به دغدغه های فرهنگی مراجع را خط مشی کاری این اداره کل دانست.
کاشانی مدیر فرهنگ و ارشاد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم امروز در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(ع) با بیان این که شهر قم از ظرفیت و توانمندی های بسیار زیادی برای الگو شدن در جامعه اسلامی و جامعه جهانی برخوردار است، گفت: عمل به نظر مراجع تقلید می تواند این شهر را در مسیر تحقق این هدف قرار دهد.

وی با اشاره به این که بر همین اساس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عمل به دغدغه های فرهنگی مراجع را مشی کاری خود قرار داده است، گفت: در همین راستا شورای فرهنگی عمومی استان قم برنامه هایی را تدوین و زمینه اجرای این برنامه ها را فراهم کرده و اداره فرهنگ و ارشاد استان نیز با تمام توان برای اجرایی شدن این برنامه اقدام خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تأکید بر این که آن چیزی که در افق بلند شورای فرهنگی عمومی استان قم لحاظ شده است باید اجرایی شود، گفت: تحقق این مهم با حفظ حرمت مراجع تقلید و عمل به نظرات این بزرگواران و هادیان امت اسلامی ممکن خواهد بود.

حسینی کاشانی ادامه داد: در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر، دغدغه های مراجع تقلید و علما از اولویت ها و سیاست های این اداره است تا بتواند در مسیری قدم بردارد که مورد رضایت خداوند است زیرا عمل به نظر مراجع رضایت خداوند را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس همان گونه که تأکید شد عمل به دغدغه های فرهنگی مراجع تقلید از اولویت های اداره فرهنگ ارشاد اسلامی در انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مختلف در استان قم خواهد بود تا اهداف و پیشرفتی که در سند چشم انداز فرهنگی این استان پیش بینی شده محقق شود./837/پ203/ج

ارسال نظرات