۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۷۸۰
مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

ضرورت توجه بیش از پیش به فرهنگیان کشور

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: متأسفانه نیازهای امروز فرهنگیان تنها با سخنرانی ها و شعار حل نخواهد شد بلکه باید به صورت ریشه ای اقدامات مؤثری را انجام داد.
شعبانعلی رمضانیان، مسؤول بسیج فرهنگیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، شعبانعلی رمضانیان، مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: به اقشار فرهنگی جامعه باید بیش از گذشته توجه شود، آموزش و پرورش نیازمند توجه تمام مسؤولان است.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی وضعیت آموزشی و فرهنگی مطلوب است، گفت: اگر پاسخ های درستی به معلمان داده شود؛ آن ها نیز می توانند به شبهات و سوالات مردم جواب بدهند.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: متأسفانه نیازهای امروز فرهنگیان تنها با سخنرانی ها و شعار حل نخواهد شد بلکه باید به صورت ریشه ای اقدامات مؤثری را انجام داد.

رمضانیان با بیان اینکه باید با فرهنگیان ارتباط خوب و مطلوبی برقرار کرد، تصریح کرد: یکی از بسترهای مناسب برای برقراری بهتر با فرهنگیان فضای مجازی است و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی ادامه داد: رهبر معظ انقلاب در فرمایشات خود تأکیدات زیادی برای توجه کردن به آموزش و پرورش داشته اند اما علی رغم این تأکیدات توجه به اقشار فرهنگی جامعه جدی گرفته نمی شود.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: نباید نسبت به نظام آموزشی در جامعه غفلت صورت بگیرد و باید همه دستگاه های اجرایی به آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشند.

رمضانیان با بیان اینکه دشمنان برای این نظام آموزشی و آموزش و پرورش نقشه کشیده اند، اظهار کرد: باید با همراهی و همدلی جلوی توطئه های دشمنان و جنگ نرم آن ها را بگیریم و مقاومت کنیم./880/202/ب1

ارسال نظرات