۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۷۲۷
نماینده طلاب کبودرآهنگ در مجمع نمایندگان حوزه:

روحانیت حلقه اتصال بین مردم و ولایت است

نماینده طلاب کبودرآهنگ در مجمع نمایندگان طلاب حوزه گفت: روحانیت حلقه اتصال بین مردم و ولایت فقیه است و تا زمانی که این حلقه اتصال وجود داشته باشد ارتباط حوزه و انقلاب ماندگار است.
ولایت فقیه

حجت الاسلام ابر اهیم بختیاری، نماینده طلاب کبودرآهنگ در مجمع نمایندگان طلاب حوزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حوزه و روحانیت را پرچم دار انقلاب دانست و گفت: انقلاب را حوزه و روحانیت شروع کرد و روحانیان و طلاب از نقاط مختلف کشور حتی نقاط دور افتاده در انقلاب حضور داشتند و با تلاش و مبارزه خود، پرچم دار انقلاب بودند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، فقط حوزه و روحانیت توانست نظام فاسد گذشته را عوض کند و نظامی را پایه گذاری کند که تا به حال تداوم داشته است و امروز نیز حوزه و حوزویان در همان مسیر هستند.

نماینده طلاب کبودرآهنگ در مجمع نمایندگان طلاب حوزه، ابراز داشت: ارتباط و وابستگی حوزه به انقلاب تا به حال ادامه داشته است و شاخصه آن ولایت فقیه است و روحانیت حلقه اتصال بین مردم و ولایت فقیه است و تا زمانی که این حلقه اتصال وجود داشته باشد این ارتباط ماندگار است و ثمرات انقلاب روز به روز بیشتر خواهد شد.

وی مقابله با نفوذ دشمنان و حفظ نظام از آسیب ها را رسالت حوزه دانست و گفت: مدتی است که رهبر معظم انقلاب بحث نفوذ را مطرح می کنند و بر بیداری و روشنگری حوزه و طلاب در جهت جلوگیری از نفوذ دشمن تاکید بسیار دارند.

حجت الاسلام بختیاری افزود: دشمنان ما می خواستند از طریق جنگ و تحریم و کشتن بزرگان ما به نظام ضربه بزنند اما در این امر ناکام ماندند و اکنون می خواهند از طریق از بین بردن عقیده جامعه و جوانان ما نسبت به انقلاب، به اهداف خود برسند و وظیفه حوزه در این برهه و در مقابله با هجمه دشمن، روشنگری مردم است.

وی اظهار داشت: نیت و دشمنی دشمنان باید برای مردم باید روشن و ملموس شود و مردم بدانند که هر جا دنباله رو دشمن بوده ایم ضربه خورده ایم و هر جا که مستقل بودیم و از بر استعدادها داخلی و جوانان خود تکیه داشتیم موفق بوده ایم.

نماینده طلاب کبودرآهنگ در مجمع نمایندگان طلاب حوزه ادامه داد: روحانیت باید نیت ها و اهداف دشمنان را که پشت ظاهر فریبنده آن ها پنهان است برای مردم تبیین کنند و چهره واقعی دشمن را به آنان معرفی کند.

وی در ادامه ابراز داشت: وظیفه دیگر حوزه و روحانیت تزریق اعتقادات و ارزش های دینی در دل و جان مردم به ویژه قشر جوان جامعه است که این امر بیمه کننده انقلاب و نظام است تا انشالله این نظام به دست صاحب اصلی آن ولی عصر(عج) برسد.

حجت الاسلام بختیاری در پایان گفت: وقتی اعتقادات دینی در دل و جان مرد بنشیند، راه نفوذ دشمنان در افکار و اعتقادات جامعه بسته می شود و دشمنان نخواهند توانست مبانی اعتقادی و ارزش ها و بقای انقلاب و نظام را مورد هجمه قرار دهند./302/979/ب1

 

ارسال نظرات