۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۴۷۹۴۲۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: ملت ایران در راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله بیست و دوم بهمن پاسخ دندان‌شکنی به رییس جمهور بی‌تجربه و یاوه‌گوی آمریکا خواهند داد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در جمع طلاب و روحانیان استان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را محور مقاومت در جهان معرفی کرد.

وی با ترسیم وضعیت معیشتی مردم و فضای عمومی و فرهنگی جامعه در قبل از انقلاب اسلامي، افزود: قبل از انقلاب، مستکبران، عالم را حیات خلوت خود کرده بودند و به چپاول منابع ملی ایران می‌پرداختند که این موضوع با غیرت دینی مردم سازگار نبود.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: اما اکنون ایران اسلامی سد محکمی در برابر زورگویان عالم بوده و چشم امید مستضعفان جهان به این کشور انقلابی و مظلوم نواز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: آزادی اراده، تکریم عموم و احترام به فکر مردم ارمغانی بود که امام با انقلاب اسلامی به مردم هدیه کرد و در انتخابات سال 58 برای نظام جمهوری اسلامی هم ملت ایران این طعم آزادی در انتخاب را چشیدند؛ به‌گونه‌ای که این حیات طیبه با حضور پرشور مردم در عرصه‌های گوناگون حمایت از حکومت اسلامی و دفاع از ارزش‌های الهی اثبات شد.

وی افزود: امروز اگر کلمه واهی ایران هراسی در جهان زمزمه می‌شود، باید به بن‌مایه آن دقت کرد که عده‌ای به دنبال ایمان هراسی هستند؛ چرا که ایمان مردم ایران به پروردگار و وعده‌های الهی آنها را در دنیا سرافراز کرد؛ ازاین‌رو وقتی در اطراف دنیا عده‌ای این سرافرازی را از ملت ما درس گرفتند، بیداری اسلامی شکل گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به موضع رهبر معظم انقلاب درباره اظهارات بی‌پایه رییس جمهور آمریکا، این موضع‌گیری را مصداقی زیبا از «يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ» دانست و گفت: مردم ایران در راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن امسال در همین ابتدای کار جواب دندان‌شکنی به رییس جمهور بی‌تجربه و یاوه‌گوی آمریکا می‌دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ما امروز به عربده‌های توخالی مستکبران عالم بی‌اعتنا بوده و به دنبال گسترش تمدن نوین اسلامی هستیم.

به گفته وی، ما در زمانه‌ای که جامعه جهانی خلأ معنویت و اخلاق را به حقیقت احساس می‌کنند دنیا را به سمت کمال و تعالی دعوت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: جوانان و مردم انقلابی کشور که امروز اثبات کرده‌اند ایران در جهان محور مقاومت است، در 22 بهمن امسال با حضور حماسی خود تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را جواب داده و در این روز برای سي و هشتمين مرتبه به جمهوری اسلامی رأی آری می‌دهند./9314/202/ب2

ارسال نظرات