۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۴۷۹۳۵۰
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی دشمنان خواهند داد

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه 22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز و روز تبلور شکوه و ایثار ملت انقلابی ایران است، گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی دشمنان خواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: چشمان دشمنان در این روز به ایران اسلامی دوخته خواهد شد تا میزان مشارکت مردمی را در این جشن ملی رصد کنند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز و روز تبلور شکوه و ایثار ملت انقلابی ایران است، گفت: به طور حتم ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که مظهر اتحاد، انسجام ملی و نشان دهنده دلبستگی مردم به نظام اسلامی است، پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی دشمنان خواهند داد.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را مصداق عینی ولایتمداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و آیت الله امام خامنه ای فراتر از مرزها و منشأ تحولات عظیم داخلی، منطقه ای و بین المللی شده است.

وی با بیان این‌که این انقلاب الگوی مقاومت برای مردم مستضعف منطقه علیه رژیم های مستبد و دیکتاتوری شده است، تصریح کرد: با این اوصاف حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن امیدبخش ملت‌  های انقلابی کشورهای منطقه نیز خواهد بود.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی توانسته معادلات قدرت در منطقه و سطح بین‌الملل را تغییر دهد، تصریح کرد: اگر امروز شاهد شکست غرب در عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی هستیم، نشان از نفوذ و گسترش فرهنگ و گفتمان ولایی انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی عصر حاضر را دوران تقابل جبهه کفر با اسلام ناب دانست و افزود: راهپیمایی 22 بهمن مصاف حق‌طلبان و ولایت‌مداران در مقابل مستکبربان غربی است، در این روز ملت ایران فریاد حق طلبی و ظلم ستیزی خود را سر خواهند داد و دشمن را مأیوس خواهند گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه 22 بهمن روز فریاد رسای ملت ایران در برابر استکبار جهانی و یاوه گویی های آمریکا خواهد بود، ابراز داشت: در این روز ملت ایران در برابر نقض عهد آمریکا و یاوه گویی های رییس جمهور جدید آمریکا خواهند ایستاد و پاسخی کوبنده به این اظهارات خواهند داشت./854/302/ب2

ارسال نظرات