۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۴۷۹۰۹۵
استاد حوزه علمیه:

قدرتمند نشان دادن دشمن، سناریوی جدید به سوی پیوست برجام است

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی گفت: برخی از غرب‌گرایان داخلی و منصرف از انقلاب که ادعا داشتند ما نیاز به قدرت موشکی و دفاعی نداریم با سناریوسازی و دوقطبی ساختن مسیر درصدد قدرتمند نشان دادن دشمن هستند تا به سوی پیوست برجام گام بردارند.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی مراسم دهه فجر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) مراسم دهه فجر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) مراسم دهه فجر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) مراسم دهه فجر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، استاد حوزه علمیه عصر امروز در مراسمی که به مناسبت دهه فجر با حضور مسؤولان، اساتید و دانشجویان در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: اگر شما از راه رفته پشیمان و یا خسته شوید به طور قطع افراد دیگری هستند که بخواهند در این طریق با جان و دل گام بردارند.

وی افزود: نهضت انقلاب اسلامی دستاوردهای مادی و معنوی بی‌نظیری برای ملت ایران به همراه داشت و امروز انعکاس و بازگو کردن این دستاوردها برای نسل جدید که در متن انقلاب حضور نداشتند امری لازم و ضروری به شمار می‌رود و نقش رسانه در این امر خطیر بسیار ارزنده و مفید خواهد بود.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با اشاره به جایگاه علمی ایران در سطح جهان، گفت: ایران از نظر علمی در جایگاه 16 جهان قرار دارد و این جایگاه هرگز قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست این امر آنچنان مهم است که دشمنان نیز به آن اعتراف دارند و می‌گویند ایران از نظر هوا و فضا، پیشرفت صنعت و معدن، سد سازی، فناوری هسته‌ای و غیره پیشرفت شگرف داشته است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز برخی از دانشجویان ما توانایی تأثیرگذاری و متحیر ساختن قدرت‌های جهانی را دارند و این از الطاف الهی و ثمره پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی عظمت و صلابت ایران در مقابل هجمه‌ دشمنان است، بیان داشت: امروز دشمن معترف است که ایران مشخص نیست نسبت به چهل سال گذشته چه جایگاه دفاعی را اخذ کرده است.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی اضافه کرد: امروز با وجود آتش افروزی‌ها و تهدیدهای غربی، عربی و عبری که در غرب آسیا وجود دارد کشور ایران در آرامش و امنیت قرار گرفته و این نشان از قدرت و اقتدار نظامی و دفاعی ایران دارد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز برخی از غرب‌گرایان داخلی و منصرف از انقلاب که ادعا داشتند ما نیاز به قدرت موشکی و دفاعی نداریم با سناریو سازی و دوقطبی ساختن مسیر درصدد قدرتمند نشان دادن دشمن هستند تا به سوی پیوست برجام گام بردارند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مطلوب بیان کرد و گفت: مهم‌ترین آسیب داخلی که می‌تواند ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تهدید کند آن است که عده‌ای در راس مسؤولیت نظام فساد را برای خود افتخار و اقتدار بدانند و این همان انفعال از مسیر انقلاب است.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی درباره اینکه رهبر معظم انقلاب بارها مبارزه با فساد مالی مسؤولان را مطرح فرمودند، عنوان کرد: رهبری فرمودند: مبارزه با فساد مسؤولان باید برای مردم آشکار و ملموس باشد؛ برخی حقوق نجومی مسؤولان را متعارف بیان می‌کنند و این بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی است.

این استاد حوزه علمیه اضافه کرد: امروز اگر ما در برابر دشمنان محکم گام برنداریم و روحیه انقلابی و جهادی را در وجودمان تقویت نکنیم روز ریزشها خواهد بود.

وی با تأکید به تقویت روحیه مطالبهگری، خاطرنشان کرد: روحیه مطالبه‌گری با اندیشه انقلابی گری پیوند ناگسستنی دارد امروز اگر تصور کنید که امر به معروف و نهی از منکر و روحیه مطالبه گری تعطیل شده و اثر ندارد یکی دیگر از خطرهایی است که انقلاب را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با تأکید بر اینکه انسان نباید از راه رفته خسته شود، گفت: رغبت به دنیا و فریت جلوه‌گری آن انسان را از مسیر انقلاب خارج می‌کند./813/201/ب2

ارسال نظرات