۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۰۸۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

عزت و اقتدار نظام اسلامی به دلیل ولایی بودن ملت ایران است

حجت الاسلام حاجی زاده عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران را به جهت داشتن نظام ولایی و مردمی دانست و گفت: عزت و اقتدار امروز ملت ایران به جهت دینی، ولایی و مردمی بودن این نظام است.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، عصر امروز دوشنبه در جشن انقلاب جمعیت هلال‌احمر شهرستان اه،ر پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به واسطه ورود امام خمینی(ره) به میهن دانست و گفت: رفع سلطه غرب‌ زدگان و استکبار جهانی آرزوی  تمام مردم ایران بود.

وی عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران را به جهت داشتن نظام ولایی و مردمی عنوان و تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ملت ایران به جهت دینی، ولایی و مردمی بودن این نظام است، ملت ایران مؤمن، ایثارگر و غیرتمند هستند و بر این اساس این کشور مقتدر و استوار است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت شماری از آتش‌نشانان در این حادثه، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام هایی با این موضوع از نجابت و فداکاری مردم قدردانی کردند، مردم برای کمک‌رسانی به حادثه دیدگان همت کردند و بسیجی وار به میدان آمدند.

وی با تأکید بر اتحاد و همدلی ملت ایران، ابراز داشت: این اتحاد و همبستگی ملت ایران بود که در دوران دفاع مقدس که سیم خاردار نیز در کشور وجود نداشت سبب شد که در این نبرد مقاومت و در نهایت دشمن را کنار بزند، ملت ایران با پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی تحریمهای ظالمانه دشمنان را تحمل کردند.

امام جمعه اهر امنیت امروز کشور را مدیون ازخودگذشتگی و فداکاری شهدای مدافع حرم دانست و گفت: نیروهای جبهه مقاومت و مدافعان حرم در  فرامرزهای جمهوری اسلامی با تروریستها مقابله می‌کنند تا امنیت کشور حفظ شود و شاهد شرایط بد کشورهای سوریه و عراق در ایران نباشیم./854/203/ب2

ارسال نظرات