۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۷۹۰۱۳
نماینده ولی فقیه در قزوین:

زندانیان سیاسی دوران پهلوی نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: زندانیان سیاسی دوران پهلوی نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و برای پیروزی انقلاب سختی‌ها و شکنجه‌های بسیاری را متحمل شدند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین امروز در دیدار زندانیان سیاسی شهر قزوین در دوران رژیم پهلوی که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: زندانیان سیاسی دوران رژیم طاغوتی پهلوی نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و برای پیروزی انقلاب سختی‌ها و شکنجه‌های بسیاری را متحمل شدند.

وی در ادامه افزود: نیروهای انقلابی، مذهبی و روحانیان پیش از انقلاب اسلامی در شرایط بسیار ناامنی زندگی می‌کردند و هر زمان احتمال بازداشت آن‌ها از سوی ساواک وجود داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز به برکت تلاش‌هایی که در آن دوران صورت گرفت، کشورهای منطقه هم امنیت پیدا کرده‌اند.

امام‌ جمعه قزوین تصریح کرد: در سال 53 برخی‌ها می‌گفتند اگر ما صد سال آینده به اندازه آن روز فلسطین، در کار مبارزاتی موفق عمل کنیم، پیشرفت کرده‌ایم اما چهار سال پس از  انقلاب به پیروزی رسید و باید به پاس این نعمت الهی خداوند را شاکر باشیم.

وی در پایان گفت: این‌ که 22 بهمن 1357 آغاز انقلاب اسلامی است و در این روز نهال انقلاب ریشه دار شده است، از این رو ضروری است نسل‌های گذشته آرمان‌های انقلاب و امام راحل را به نسل جوان منتقل کنند./873/102/ب2

 

ارسال نظرات