۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۰۰۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح ملی بیان در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: طرح ملی بیان با همکاری ستاد اقامه نماز و شرکت 50 طلبه خواهر در راستای تربیت مبلغان متخصص در حوزه نماز برگزار می شود.
نشست بصیرت فاطمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، بعداز ظهر امروز در نشست حوزه های علمیه خواهران لرستان و ستاد اقامه نماز استان که در مرکز مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد، گفت: طلاب خواهر استان امروز در عرصه های تبلیغی مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اثرگذاری امر تبلیغ در بر مخاطبان افزود: با توجه به گستردگی هجمه های دشمن تبلیغ باید به موقع، مؤثر و گسترده باشد تا بتوان جلوی هجمه های فرهنگی گرفته شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: امروز طلاب خواهر به عنوان مبلغ در مدارس، مدارس امین، مساجد و دیگر ادارات در زمینه اقامه نماز و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه طرح ملی بیان با هدف تربیت مبلغان متخصص در حوزه نماز برگزار می شود، بیان داشت: در این طرح 50 نفر از طلاب خواهر در جهت فراگیری مهارتهای تبلیغی و ارتقای سطح علمی در تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز شرکت دارند.

عزیزی یادآور شد: دوره های آموزشی مقدماتی و تخصصی طرح ملی بیان در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: پس از پایان دوره های آموزشی و برگزاری آزمون خواهران طلبه به عنوان یاوران نماز در عرصه تبلیغ به فعالیت می پردازند./9459/203/ب2

ارسال نظرات