۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۷۸۸۶۱
امام جمعه بروجرد:

وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی و تداوم انقلاب است

امام جمعه بروجرد وحدت حول محور ولایت را رمز پیروزی و تداوم انقلاب عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب این وحدت را به نمایش می گذارد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی در نشست برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن که صبح امروز در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با اشاره به عظمت و اقتدار نظام در طول عمر با برکت انقلاب، گفت: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته وحدت و اتحاد حول محور ولایت فقیه است.

وی با اشاره به حضور به موقع ملت ایران در 22 بهمن 57 و سر دادن شعار همبستگی حول محور امام خمینی(ره) که سبب سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد، افزود: امروز نیز همین ملت با حضور به موقع با آرمانهای امام(ره)، شهدا و رهبری تجدید میثاق می کنند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: ملت ایران اسلامی در سایه رهبر معظم انقلاب امروز به الگویی موفق برای ملتهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عظمت کشور است

حجت الاسلام ترابی بر ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: باید زمینه حضور پرشور مردمی در این مراسم فراهم شود چرا که این حضور عظمت و اقتدار کشور را به رخ جهانیان می کشاند.

وی 22 بهمن را روزی بزرگ و با عظمت در تاریخ ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: مردم با حضور در راهپیمایی این روز، بیداری و هوشیاری خویش را به نمایش می گذارند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: پشتیبانی ملت ایران از این نظام و انقلاب همچون سالهای گذشته همواره خنثی کننده هجمه ها و توطئه های دشمن است و زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم می کند.

گفتنی است، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان بروجرد همزمان با سراسر کشور، ساعت 11 صبح روز جمعه از میدان قیام شهرستان بروجرد به سمت خیابانهای شهدا، آیت الله کاشانی، میدان صفا و مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات