۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۸۸۰۵
امام جمعه بابل:

کار جهادی و روحیه خدمت به مردم از دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بر لزوم قدرشناسی از نعمت انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: جهش بزرگ انقلاب در برخی از زمینه ها به ویژه فناوری های پیشرفته و خدمت رسانی به محرومان بر اساس نگاه جهادی و مسابقه خدمت بود که در بستر انقلاب اسلامی پدید آمد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امشب در جمع نیروهای انقلابی شهرستان بابل با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند است، گفت: انقلاب اسلامی تنها یک حرکت برای ساختار نظام سیاسی کشور نبود بلکه یک تحول بنیادین و انقلابی درونی در آحاد ملت ایجاد کرد.

وی افزود: تغییر رفتار و روحیه ملت ایران با انقلاب اسلامی به وجود آمد و تغییرات عمیقی را در همه طبقات اجتماعی کشور ایجاد کرد.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) یکی از جلوه های تغییرات در بینش و نگرش درونی جامعه ایران را از سوی انقلاب اسلامی در عرصه کار و خدمت بیان کرد و اظهار داشت: ایجاد نوع دوستی و خدمت جهادی در همه عرصه ها از جمله توفیقات انقلاب اسلامی است که زمینه ها را برای فعالیت نهادهای انقلابی مانند جهاد سازندگی، نهضت سواد آموزی و بنیاد مسکن ایجاد کرد.

وی مسابقه خدمت را در کشور به جای کسب قدرت از جمله برکات انقلاب در تغییر نگرش ها عنوان کرد و ادامه داد: توفیقات انقلاب در عرصه خدمت رسانی در سالهای نخستین انقلاب قابل قیاس با هیچ دورانی در کشور نیست زیرا عزمی گسترده برای رفع محرومیت در کشور و خدمت خالصانه و صادقانه بدون چشمداشت مادی و پست های سازمانی به وجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی احیای این ارزشها و توجه به آن را برای ادامه موفقیت های نظام اسلامی مهم ارزیابی و تصریح کرد: جهش بزرگ انقلاب در برخی از زمینه ها به ویژه فناوری های پیشرفته بر اساس نگاه جهادی و روحیه خدمت بود که در بستر انقلاب اسلامی پدید آمد.

وی افزود: آفرین برکسانی که از این بستر نهایت بهره وری را برای خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی داشتند و این جایگاه با عظمت را برای انقلاب در کنار قدرتهای دیگر دنیا پدید آوردند.

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، تاکید کرد: در کنار بیان خدمات انقلاب و قیاس آن با گذشته به موضوع تغییر نگاه و باورها در انقلاب هم توجه شود تا این نگاه در نسل جدید هم تبیین شود.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با انتقاد از کمرنگ بودن فضاسازی های شهری در جشن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کمترین شکرگزاری از نعمت انقلاب تزیین کوچه، خیابان و محلات در دهه فجر است و باید در این زمینه اهتمام بیشتری صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی اهتزار پرچم نظام اسلامی را در مناطق مختلف را یکی از جلوه بخشی ها در دهه فجر بیان کرد و اظهار داشت: اصناف و بازاریان، شهرداری ها، پایگاه های بسیج و ادارات فضاسازی ها مناسبی را در دهه فجر انجام دهند تا شکوه انقلاب در چشم جامعه ما جلوه گر شود./202/1313/ب1

ارسال نظرات