۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۸۱۹۴
رییس شورای هماهنی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مردم ایران 22 بهمن ماه پاسخ یاوه گویی های آمریکا را خواهند داد

حجت‌الاسلام محمودی، حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پایبندی به آرمان های امام و شهدا، اعلام آمادگی برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران و نمایش عزت و عظمت ملت ایران و پاسخ به یاوه گویی های ترامپ و دولتمردان آمریکایی و انگلیسی خواند.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به بیان «برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن» پرداخت و در سخنانی دهه فجر را یادآور رخدادهای بزرگ و حماسه آفرینی ملت رشید و فهیم ایران اسلامی خواند.

وی با بیان اینکه 14 قرن بعد از هجرت تاریخ ساز پیامبر اکرم (ص)، در ایران اسلامی انقلابی رخ داد که بزرگ ترین تحول جهانی را در قرن بیستم رقم زد، افزود: انقلاب اسلامی ایران بر تفکر جدایی دین از سیاست خط بطلان کشید و به دنیا نشان داد که اسلام توان اداره جامعه را دارد و پاسخگوی نیازهای مادی و معنوی بشر است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: در این انقلاب الهی از یک طرف رهبری امام عظیم الشأن و از سویی دیگر حضور مردم در صحنه با تکیه بر ارزش های دینی و معنوی توانست تمام معادلات مادی قدرت های استکباری را در هم ریزد.

وی با بیان اینکه هنوز ابعاد مختلف شخصیت امام شناخته شده نیست، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با الهام از مکتب اسلام و تکیه بر الطاف الهی این انقلاب اسلامی را رقم زد و خود ایشان می فرمایند که یک تحول روحی در جامعه ایجاد شد که یک معجزه و اراده الهی بود و اسمی دیگر نمی توان بر روی آن گذاشت.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: انقلابی که آغازش به رهبری امام بزرگوار در 15 خرداد سال 42 شکل می گیرد و مردم انقلابی قم، تهران و کفن پوشان ورامین با اقتدای به شهدای کربلا با آغوش باز از شهادت استقبال می کنند و انقلابی که ریشه در عاشورا داشته و متکی به ارزش های الهی و انسانی است برای فکرهای مادی قابل فهم نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر پاسداری از انقلاب اسلامی به عنوان یک موهبت الهی، مرور اصول و آرمان های امام راحل و حفاظت از آن تأکید کرد و افزود: باید آنچه امام (ره) فرمودند سرلوحه زندگی ما باشد که مردم ایران ثابت کرده اند تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند اما تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت.

وی ادامه داد: سی و هشتمین پیروزی انقلاب با مراسم باشکوه در حرم مطهر امام راحل آغاز شد و در سطح کشور ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم باشکوه این ایام را گرامی می دارند.

حجت‌الاسلام محمودی یادآور شد: روز گذشته 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور عطر افشانی و گلباران شد و در نهایت همه خود را برای برگزاری راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم الله 22 بهمن آماده می سازند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: امسال و در آستانه دو انتخابات مهم و در شرایط سیاسی موجود در سطح بین الملل، ملت فهیم، رشید و انقلابی ایران با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های امام و شهدا به نمایش خواهند گذشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن با شعارهای وحدت آفرین در یک صف و با یک هدف برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران اعلام آمادگی می کنند و عزت و عظمت خود را به نمایش خواهند گذاشت و با شعارهای کوبنده پاسخ یاوه گویی های ترامپ و دولتمردان پست آمریکایی و انگلیسی را خواهند داد./920/202/ص

ارسال نظرات