۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۷۸۱۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

امید امروز دشمنان به تردید کنندگان در باورهای انقلابی و دینی است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکایی ها در سه دهه اخیر هر چه در توان داشتند در ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کردند، گفت: امروز نیز همه امید دشمنان انقلاب اسلامی به افرادی است که در باورهای و اعتقادات انقلابی و ایمانی خود دچار تردید شده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در ساری، انقلاب اسلامی را ریشه در عاشورا و بعثت رسول اکرم(ص) عنوان کرد و گفت: این انقلاب عظیم با الگوگیری از نهضت عظیم عاشورا به وقوع پیوست و امروز جهان مدار شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و حضور در صحنه ملت ایران به پیروزی رسید، افزود: این انقلاب در حالی به پیروزی رسید که تحلیل گران غربی وقوع چنین انقلابی را دور از تصور و ذهن می دانستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران دارای ریشه ای مذهبی و با محوریت مردم بود، خاطرنشان کرد: پشتیبانی و حضور در صحنه مردم، وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که رژیم سابق برای از بین بردن دین و ارزش های اسلامی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، تصریح کرد: ملت ایران که دارای سبقه دینی بودند از بسیاری از برنامه های دینی در قبل از انقلاب اسلای محروم بودند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که مردم از ابتدای آغاز نهضت انقلاب تا به امروز با اقتدار از انقلاب اسلامی حراست و پشتیبانی کردند، تصریح کرد: این حضور در صحنه و پشتیبانی از انقلاب و آرمان های آن امروز نیز با قدرت هر چه بیشتر ادامه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه انقلاب های جهان همواره در معرض انحراف قرار دارند، گفت: نباید از برخی حرکت های داخلی غافل بود، بلکه باید با رصد کامل این مسائل، انقلاب را از هر گونه انحراف احتمالی مصون نگاه داشت.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا با بیان این که دشمنان همواره به دنبال توطئه و براندازی علیه انقلاب اسلامی بودند، گفت: بدخواهان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود راه های مختلفی را در پیش گرفتند، اما همواره با هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که متأسفانه عده ای همواره تلاش می کنند تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم ورود برخی اندیشه های بیگانه، اختلاف و تفرقه و همچنین زیاده خواهی های احتمالی موجب انحراف در مسیر انقلاب شود.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت آسیب شنایی و زدودن برخی آفت های احتمالی در انقلاب تأکید کرد و با بیان این که اگر این آفت ها از بین نرود ممکن است انقلاب دچار انحراف شود، بیان داشت: امروز حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی یک تکلیف و رسالت مهم است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی همواره سعی کردند با توطئه های مختلف انقلاب اسلامی را از مسیر منحرف کنند، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان انقلاب شد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که فرصت طلابی که تنها نظاره گر فداکاری ها و ایثارگری های انقلابیون بودند و در حین پیروزی قیام، خود را انقلابی معرفی کردند از جمله افرادی هستند که انقلاب را منحرف می کنند، ادامه داد: این گروه در دوران های مختلف انقلاب وجود داشته و دارند.

وی با اشاره به این که برخی طرفداران انقلاب در گذر زمان تجدیدنظر طلب شدند، افزود: این گروه خاص با عملکرد خود زمینه انحراف انقلاب را رقم می زنند که باید مراقب این گونه افراد نیز باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: این گروه از افراد در جریان تسخیر لانه جاسوسی نقش تأثیرگذاری داشتند اما در گذر زمان امروز آرمان ها و باورهای انقلابی را قابل تغییر و تجدید نظر می دانند که این گروه نیز می توانند عامل انحراف انقلاب باشند.

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تغییر نگرش افراد انقلابی از جمله دلایل انحراف انقلابیون در طول دوران انقلاب بوده است، تصریح کرد: عده ای از افراد که در دوران نهضت و پس از آن همواره در مسیر انقلاب حرکت کردند، امروز به دنبال تغییر نگرش خود هستند و رفتارهای گذشته خود را ناشی لز احساسات انقلابی خود عنوان می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با هشدار نسبت به خطر نفوذ دشمنان انقلاب بر ضرورت هوشیاری و بصیرت عموم جامعه به ویژه نخبگان و مسؤولان کشور تأکید کرد و گفت: امروز دشمن از هر فرصتی برای نفوذ در ارکان مهم کشورمان استفاده می کند، به همین دلیل بیش از هر زمان دیگری نیازمند آگاهی و بصیرت جامعه هستیم.

استاده حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل کشور همچنان خطر نفوذ دشمنان را سبک می شمارند، تصریح کرد: امروز تقویت مبانی دینی و آرمان های انقلابی بهترین راه مقابله با توطئه نفوذ دشمنان انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که متأسفانه دشمنان اسلام و انقلاب به برخی خودی ها برای نفوذ به نظام دینی دل بسته اند، خاطرنشان کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی با حمایت خود آنان را پرورش داده تا رشد کنند و در مسندهای حکومت جای گیرند، بلکه از این طریق با نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، مسیر انقلاب را منحرف کرده و به اهدافشان برسند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکایی ها در سه دهه اخیر هر چه در توان داشتند در ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کردند، گفت: امروز نیز همه امید دشمنان انقلاب اسلامی به افرادی است که در باورهای و اعتقادات انقلابی و ایمانی خود دچار تردید شده اند./1317/202/ب2

ارسال نظرات