۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۷۷۵۵۳
امام جمعه قزوین:

حفظ وحدت، همدلی و پرهیز از اختلاف افکنی امری ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که حفظ وحدت، همدلی و پرهیز از اختلاف افکنی امری ضروری است، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایمان اقشار مختلف مردم بود که با تکیه بر آن به میدان آمده و در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادگی و مبارزه کردند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی که در مجموعه ورزشی 22 بهمن قزوین برگزار شد، به تشریح عوامل پیروزی، مقصد و هدف انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان این‌که ضروری است تا دانش‌آموزان با عوامل پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شوند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایمان اقشار مختلف مردم بود که با تکیه بر آن به میدان آمده و در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادگی و مبارزه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این‌که وحدت و همدلی ملت، عامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی بود، ابراز کرد: وحدت و همدلی مردم ما، وحدتی توحیدی بود و به همین خاطر جانشان را برای یکدیگر فدا می‌کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری عامل سوم در پیروزی انقلاب اسلامی بود که توانست با روشن‌گری مردم را در مسیر انقلاب قرار داده تا در مقابل کشورهای ظالمی که از رژیم ستمشاهی حمایت می‌کردند، ایستادگی کنند.

خطیب جمعه استان به چهارمین عامل پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره و بیان کرد: به واسطه کنار هم قرار گرفتن این سه عامل، خداوند عامل چهارمی به نام امدادهای غیبی را به یاری ملت ایران فرستاد و در نهایت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: حفظ وحدت و همدلی و پرهیز از اختلاف افکنی امری ضروری است اما این به آن معنا نیست که امر به معروف و نهی از منکر را کنار بگذاریم و در مقابل ظلم سکوت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: انقلاب ما موجی الهی بود که باید دائم خروشان بماند و اینکه امام خمینی(ره) فرمودند ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم، زمینه زنده ماندن انقلاب را فراهم می‌آورد.

وی در پایان گفت: ایران به پا خواست، امام آمد و اگر جهان به پا خیزد امام زمان(عج) ظهور خواهند کرد و ما منتظر چنین روزی هستیم که ظهور منجی عالم بشریت و برقرار کننده عدالت جهانی تحقق یابد./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین

ارسال نظرات