۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۷۶۶۷۹
مسؤول امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی:

بسیج طلاب در پیشرفت اعتقادی و رفتاری جامعه نقش مهمی دارد

مسؤول امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: بسیج نقش مهمی در پیشرفت اعتقادی و رفتاری افراد جامعه دارد پس توجه به بسیج طلاب زمینه رسیدن به اهداف متعالی را محقق می‌کند.
سازمان بسیج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، فاطمه فدایی، مسؤول امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، امروز در نشست خبری هیات اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور که در حاشیه دوره تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور که با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت برگزار شد، اظهار داشت: راه اندازی هیات اندیشه ورز در سایر استانهای کشور امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری معاونتها و ارگانهای مرکزی کشور بسیج طلاب، ابراز کرد: همکاری متقابل ارگانهای مرکزی با دیگر ارگانهای استانهای کشور به طور قطع نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

فدایی با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت دیگر ارگانها از بسیج طلاب گفت: حمایت سایر نهادها و ارگانها در به کار گیری و جذب طلاب بسیجی در نشر معارف دینی و انقلابی بسیار حائز اهمیت است.

مسؤول امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی زمینه مناسب برای فعالیت طلاب بسیجی در سایر ارگانها را مهم ارزیابی کرد و گفت: انعقاد تفاهم نامه بین بسیج طلاب و سایر ارگانها در جهت تعامل و همکاری این امر را محقق خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج نقش مهمی در پیشرفت اعتقادی و رفتاری جامعه دارد پس توجه به بسیج طلاب زمینه رسیدن به اهداف متعالی است./202/813/ب1

ارسال نظرات