۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۷۶۶۷۶
مسؤول بسیج خواهران طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله:

انقلابی گری، انقلابی اندیشیدن است

مسؤول بسیج خواهران طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران با بیان اینکه انقلابی گری، انقلابی اندیشیدن است، گفت: اندیش ورزان دینی با تبیین مبانی و بررسی تاریخ انقلاب اسلامی کمک شایانی به فهم درست انقلاب اسلامی دارند.
من انقلابی ام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دمیرچی، مسؤول بسیج خواهران طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران، امروز در نشست خبری هیات اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور که در حاشیه دوره تعالی اساتید بسیجی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور که با مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت برگزار شد، اظهار داشت: انقلابی گری، انقلابی اندیشیدن است.

وی افزود: اندیش ورزان دینی با تبیین مبانی و بررسی تاریخ انقلاب اسلامی کمک شایانی به فهم درست انقلاب اسلامی دارند.

دمیرچی نگاه درست به انقلاب را در شناخت عمیق مبانی و نظری انقلاب اسلامی بیان و عنوان کرد: در پی شناخت انقلاب، شناخت شخصیت امام راحل بسیار ارزشمند است به همین سبب لازم است جلد 21 صحیفه و وصیت نامه امام راحل به شکل اساسی مورد توجه قرار دهیم.

مسؤول بسیج خواهران طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران بیان داشت: ضرورت شناخت دینی انقلاب اسلامی حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه است این امر با مطالعه و تحلیل تاریخ اسلام میسر و اهداف انقلاب اسلامی شناخته می‌شود و این تحولی بزرگ به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهداف بسیج طلاب و روحانیون گفت: بسیج طلاب در دو بعد فعالیت می‌کند نخست بعد درون سازمانی بسیج طلاب بوده که شکل اساسی خود را در غالب جذب طلاب، آموزش و سازماندهی و حفظ انسجام صورت می‌پذیرد.

دمیرچی ادامه داد: نیروهای تربیت شده در حوزه‌های علمیه خواهران باید در اجتماع به عنوان مبلغ، محقق و مدیر فرهنگی بروز و ظهور یابند که این امر به بعد برون سازمانی سازمان بسیج طلاب و روحانیون مربوط می‌شود.

مسؤول بسیج خواهران طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: هدف دوم سیاست گذاری بسیج طلاب در بعد برون سازمانی است که مبلغان در غالب راهیان نور، سرمربی و مربی حلقه‌های صالحین اقشار و به ویژه شهری ایفای نقش می‌کنند./202/813/ب1

ارسال نظرات