۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۷۶۳۸۲

همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیان خوزستانی برگزار شد

با حضور مسؤولان کشوری مرکز خدمات حوزه های علمیه از همسران و فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان خوزستانی تجلیل به عمل آمد.
همايش تجليل از همسران و فرزندان ممتاز تحصيلي روحانيون استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهوا، همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان خوزستانی ظهر امروز با حضور طلاب، روحانیان و مدیران کل خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و به همت مرکز خدمات حوزه های خوزستان در تالار طوبی برگزار شد.

این همایش با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام‌ رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خوزستان با خوش آمدگویی به حضار هدف از برگزاری چنین همایشی را یک اردو برای تجمع طلاب و خانواده هایشان و یافتن راهکارهایی برای ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی، خدماتی و تفریحی خانواده های طلاب برشمرد.

براساس این گزارش در ادامه این همایش حجت الاسلام سیاحی کارشناس مسائل تربیتی به اجرای برنامه شادی آور برای کودکان و نوجوانان پرداخت و به تعدادی از فرزندان طلاب هدایایی تقدیم کرد.

همچنین حجت الاسلام شریفی نیا، کارشناس و مشاور امور خانواده به ارائه مشاوره ویژه والدین برای برقراری ارتباط بهتر میان اعضای خانواده و جایگاه والای خانواده پرداخت.

در پایان این همایش نیز فیلم یتیم خانه ایران پخش شد و از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان خوزستانی تقدیر به عمل خواهد آمد./204/9456/ب1

ارسال نظرات