۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۴۷۶۲۳۹
معاون حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری لحظه ای درنگ نخواهند کرد

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب همواره آماده و پیشگام هستند، گفت: این مردم در دفاع از انقلاب و رهبری نظام لحظه ای درنگ نخواهند کرد.
رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون حوزه علمیه مازندران چهارشنبه شب در مراسمی که به مناسبت در پیش بودن ایام الله دهه فجر در ساری برگزار شد، دهه‌ ‌فجر را فصل میعاد درخشان ملت با آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: این ایام امید و نشاط را برای توسعه کشور به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان این که وحدت کلمه ای که امام راحل پایه گذاری کرد از قبل از انقلاب شکل گرفت، افزود: ملت بزرگ ایران حول محور ولی فقیه و آموزه های اسلام ناب انقلابی را آغاز کردند که امروزه ابهت دنیای زورگوی و قلدر ماب غرب را در هم شکسته است.

حجت الاسلام میرعمادی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و تصریح کرد: مردم همیشه درصحنه و با بصیرت ایران اسلامی در 38 سال گذشته هر جا دیدند انقلاب و نظام در معرض خطر است به میدان آمدند و از این انقلاب و آرمان های آن دفاع کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب همواره آماده و پیشگام هستند، ادامه داد: این مردم در دفاع از انقلاب و رهبری نظام لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران علیرغم گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی اما همچنان بر تداوم روحیه استکبار ستیزی خود تأکید دارند، گفت: آزادی خواهی و استقلال طلبی باعث شده تا ملت ایران برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت و تعالی همواره استکبار ستیز باشد.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که ملت بزرگ ایران مردمی هوشیار و با بصیرت هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با تکیه بر پشتوانه عظیم ارزشی، علوی و تاریخی خود دریافته اند که تنها راه عزت مندی مقابله با استکبار است و اگر امروز در عرصه جهانی یک عزت و اقتدار خاصی داریم به دلیل روحیه ایستادگی و مقاومت این ملت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی نظیر ندارند، بیان داشت: نسل جوان کشورمان در دوران نهضت پیروزی انقلاب همگام با روحانیت در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشتند.

معاون حوزه علمیه مازندران، از ملت ایران به عنوان مردمی تاریخ ساز یاد کرد و با اشاره به این که این مردم همواره گوش به فرمان ولایت بوده اند، خاطرنشان کرد: حماسه ششم بهمن آمل تنها گوشه ای از بصیرت و ولایت مداری مردم این کشور در دفاع از انقلاب بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که مردم شهر آمل با دستانی خالی در برابر هجوم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: آن حماسه ماندگار آن چنان با عظمت بود که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خود نیز از مردم شهر آمل تجلیل کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه ششم بهمن آمل تجلی وحدت و همدلی مردم این شهر در دفاع از انقلاب بود، بیان داشت: این حماسه عظیم به سند بصیرت، ولایت مداری و شهامت مردم این شهر تبدیل شد.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات و بحران های سه دهه اخیر هیچ گاه انقلاب و رهبری را تنها نگذاشتند، گفـت: این مردم تا پای جان بر عهد خود با انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند ماند.

حجت الاسلام میرعمادی در ادامه سخنان خود با بیان این که رمز حفظ استقلال و تداوم پیشرفت ها در عرصه های مختلف استکبار ستیزی و ولایت مداری است، تصریح کرد: اگر امروز کشورهای غربی در برابر ملت ایران تعظیم می کنند به دلیل روحیه ایستادگی و مقاومت این ملت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که روحیه ذلت پذیری موجب نفوذ عناصر دشمنان به کشور می شود، خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین مسأله ای که موجب خنثی کردن پروژه نفوذ دشمن به کشورمان می شود، حفظ روحیه استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است.

وی با بی اثر خودن تبلیغات منفی دشمن در اراده ضد استکباری ملت بزرگ ایران اسلامی، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی تلاش می کنند تا این روحیه و فرهنگ انقلابی را در جامعه کمرنگ و بی اثر کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز غرب در برابر انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران حرفی برای گفتن ندارد، تصریح کرد: امروز در سایه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران، گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان غالب و اثرگذار در عرصه جهانی تبدیل شده است.

معاون حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) و اندیشه امام خمینی(ره) را قدرت نرم ملت ایران خواندن و اظهار داشت: قدرت نرم ایران اسلامی موجب بیداری ملت های آزاده جهان شده است و همین مسأله موجی از هراس را در میان غربی ها ایجاد کرده است./1317/202/ب2

ارسال نظرات