۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۷۶۰۹۱
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

آغاز پذیرش طلاب نوورود در حوزه های علمیه برادران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان از آغاز پذیرش طلاب در حوزه های علمیه برادران استان خبر داد و گفت: این پذیرش از نیمه دوم بهمن ماه جاری آغاز می شود.
حوزه

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلاب در مدارس علمیه استان همزمان با سراسر کشور، بیان داشت: این پذیرش از نیمه دوم بهمن ماه جاری آغاز می شود.

وی با اشاره به فعالیت 14 مدرسه علمیه برادران در استان لرستان، افزود: این مدارس در سطح یک و دو مشغول فعالیت و تربیت دینی طلاب هستند.

تحصیل بیش از یک هزار و 380 طلبه در لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 384 طلبه برادر در مدارس علمیه استان مشغول تحصیل هستند، یادآور شد: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز طلاب جدیدالورود در مدارس جذب می شوند.

وی ظرفیت پذیرش طلاب در مدارس علمیه استان لرستان بین 15 تا 20 نفر اعلام کرد و گفت: استقبال جوانان لرستان از حوزه های علمیه چشمگیر بوده و هر سال شاهد شرکت چندبرابر ظرفیت جوانان برای ورود به حوزه هستیم.

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی پذیرش حوزه

حجت الاسلام موسوی در ادامه استفاده از ظرفیت رسانه ها و حوزه های علمیه را در راستای اطلاع رسانی در امر پذیرش حوزه ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی در این زمینه می توان جوانان توانمند را جذب حوزه کرد.

وی با بیان اینکه تبلیغاتی در سطح شهر در جهت پذیرش طلبه صورت می گیرد، افزود: استفاده از توانایی تبلیغی طلاب مدارس، ائمه جمعه، همکاری اصحاب رسانه از برنامه های حوزه در این زمینه است.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: داوطلبان ورود به حوزه های علمیه استان در راستای آگاه بودن نسبت به شرایط و زمان نام نویسی می توانند به سایت معاونت آموزش حوزه لرستان مراجعه کنند./9459/302/ب2

ارسال نظرات