۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۳۵۸۲
آیت الله شبیری زنجانی:

خدمات آقای هاشمی باقیات الصالحات است

حضرت آیت الله شبیری زنجانی در تماس تلفنی با خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، در گذشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
حضرت آیت الله شبیری زنجانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شبیری زنجانی در تماس تلفنی با خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تسلیت ارتحال ایشان گفت: ایشان خدماتی داشته اند، با مشکلاتی روبه رو شده اند و زحماتی را برای جامعه اسلامی کشیده اند که برایشان باقیات الصالحات است.

این مرجع تقلید افزود: بالاخره این راهی است که انبیا و اولیای الهی رفته اند و  دیگر استثنا ندارد.  مهم این است که انسان با دست پر از این دنیا برود. الحمد لله آقای هاشمی  برای مردم خدماتی را داشتند و همین خدمت به مردم است که  برای انسان باقی می ماند.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی در این گفتگوی تلفنی تصریح کرد: دعا کردن برای امثال آقای هاشمی وظیفه ماست. ان شاءالله خداوند صبر و اجر کامل به بیت محترم عنایت فرماید، آن بزرگوار را با ائمه طاهرین محشور کند و رضوان و غفران و الطاف خاص الهی شامل ایشان و همه ما باشد.

در این گفتگوی تلفنی، محسن هاشمی؛ فرزند مرحوم آیت الله هاشمی به نمایندگی از بیت آن مرحوم از ابراز محبت حضرت آیت الله شبیری زنجانی به مرحوم آیت الله هاشمی و بیت ایشان تشکر کرد./1323/د102/ج1

ارسال نظرات