۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۷۳۴۰۶
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی ارزشمند برای نظام بود

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای نظام ما یک شخصیت ارزشمند بود که برای پیروزی انقلاب اسلامی همچون مبارزی بزرگ در برابر رژیم شاه ایستاد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از زاهدان،مولوی کریمزایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر امشب در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع آل الرسول ایرانشهر برگزار شد، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بین همه دولت ها به عنوان یک فرد با درایت مشهور بود.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی انقلاب مدیریت مسؤولیت های کلیدی نظام را بر عهده داشت، تصریح کرد: وی علاوه بر امورات کشوری و لشکری در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همواره یار و یاور رهبر بوده اند.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای نظام ما یک شخصیت ارزشمند بود که برای پیروزی انقلاب با جان و دل و همچون یک مبارز بزرگ در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادگی کرد.

مولوی کریمزایی با اشاره به اینکه کشور ما یک شخصیت بزرگ و برجسته را از دست داده است، عنوان کرد: این حادثه برای کل کشور تأسف بار است که ما به مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ ایشان و همه ملت ایران تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای ایشان غفران الهی می طلبیم./831/203/ب2

ارسال نظرات