۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۷۲۷۷۲
فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد؛

شهدای مدافع حرم، گواه پیشتازی ایران در مبارزه با جریان تکفیری‌

سردار کریمیان با بیان این‌که شهدای مدافع حریم ولایت آذربایجان و سایر استان‌ها گواه پیشتازی ایران در مبارزه با جریان تکفیری ‌هستند، گفت: هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد گروهک‌های تروریستی تکفیری داعش ناامنی ایران بود.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در یادواره شهدای مدافعان حرم آذربایجان شرقی در کلیبر با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران از هر راه ممکن برای براندازی انقلاب توطئه‌چینی و فتنه‌افکنی کرده‌اند، اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی جریان داعش براندازی نظام اسلامی ایران بود.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد گروهک‌های تروریستی تکفیری داعش تجزیه عراق، سوریه و ایران بوده است، گفت: دولت‌هایی که با تجهیز و حمایت از داعش به دنبال توطئه در منطقه بودند، امروز با شکست گروهک‌های تروریستی، ادعای مبارزه با داعش دارند و برای مقابله با جریان تکفیری هزینه می کنند.

سردار کریمیان ادامه داد: نقش ایران در مبارزه با تروریست‌ها دفاع از اسلام ناب محمدی بوده و هر جایی که لازم باشد در حفظ تمامیت ارضی کشورهای مسلمان آماده هستیم درحالی‌که شهدای مدافع حریم ولایت آذربایجان و سایر استان‌ها گواه پیشتازی ایران در مبارزه علیه تکفیری‌هاست.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اظهار داشت: ترور شخصیت‌های انقلابی در کشور از سوی منافقین بخشی از دشمنی استکبار و استعمارگران خارجی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران، ترور دانشمندان هسته‌ای، اعمال تحریم‌های اقتصادی، تفرقه‌افکنی، تجزیه‌طلبی و حمایت از منافقان و دیگر گروه‌های تروریستی را تنها بخشی از جنایات آمریکا و دیگر کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اکنون دشمن برای نفوذ و ایجاد تفرقه در داخل نظام از طریق جنگ نرم وارد میدان نبرد شده است.

سردار کریمیان با بیان این‌که دشمنان قسم‌خورده تاکنون در تمامی عرصه‌های مقابله با نظام اسلامی شکست خورده‌اند، تصریح کرد: تنها هدف آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات هسته‌ای، جلوگیری از دست‌یابی ایران به انرژی هسته‌ای بود و در این راه به‌سختی تلاش کردند تا در صورت موفقیت پروژه حمله نظامی را کلید بزنند.

فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که بنا به اذعان کارشناسان بین‌المللی، آمریکا توان مقابله نظامی با ایران را ندارد، افزود: امروز در شرایطی شاهد بدعهدی آمریکا و غرب هستیم که با برنامه‌ریزی دقیق پروژه نفوذ را آغاز کرده اند تا شاید بتوانند در ارکان مختلف نظام نفوذ کرده و اهداف شوم خود را عملی کنند./202/935/ب1

ارسال نظرات