۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۷۲۶۵۳
مسؤول دبيرخانه آثار پژوهشي حوزه علميه خراسان خبر داد؛

30 دی ماه، آخرین مهلت ارسال دوازدهمین فراخوان آثار پژوهشی

حجت الاسلام قوامی با بیان اینکه آثار فراخوان در قالب كتاب، پايان نامه و مقالات چاپ شده‌ به سامانه فراخوان آثار پژوهشي ارسال شده است، گفت: این آثار در دو مرحله ارزیابی می شوند و پس از کسب امتیازات لازم به مرحله نهایی داوری راه پیدا می کنند
حجت الاسلام احمد رضا قوامی

حجت الاسلام احمدرضا قوامي، مسؤول دبيرخانه فراخوان آثار پژوهشي حوزه علميه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری همایش تقدیر از برترین های یازدهمین فراخوان آثار پژوهشی در حوزه علمیه خراسان خبر داد.

وی با بیان اینکه این همايش تقدیر نیمه دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد، به شروع ارزیابی آثار دوازدهمین فراخوان پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: در اين فراخوان، ارزيابي آثار سطح 1و2و3 برعهده مسؤولان پژوهش مدارس علميه است که پایان بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

مسؤول دبيرخانه فراخوان آثار پژوهشي حوزه علميه خراسان با اشاره به اینکه نتايج دوازدهمين دوره فراخوان آثار پژوهشی، همزمان با برگزاري همايش تقدیر از برترين‌هاي پژوهشي اعلام خواهد شد، به تمديد این دوره فراخوان پژوهشي تا 30 دي ماه تاکید کرد و افزود: يكي از تفاوت‌هاي فراخوان دوازدهم با فراخوان‌هاي قبل، اين است كه هم زمان با ارسال آثار به سامانه، آثار رسيده نيز ارزيابي مي‌شوند.

وی با بیان اینکه اين امر، سبب تسريع در جمع بندي فراخوان و معرفي برترين‌هاي پژوهشي خواهد شد، گفت: تاکنون نزدیک 50 درصد از آثار رسیده، ارزیابی شده است.

حجت الاسلام قوامی با اشاره به اینکه آثار فراخوان در قالب كتاب، پايان نامه و مقالات چاپ شده‌ به سامانه فراخوان آثار پژوهشي ارسال شده است، ابراز داشت: این آثار در دو مرحله ارزیابی می شوند و پس از کسب امتیازات لازم به مرحله نهایی داوری راه پیدا می کنند.

گفتنی است؛ طلاب و فرهیختگان حوزه علميه خراسان برای ارسال آثار خود تا 30 دی ماه فرصت دارند از طريق سایت حوزه علمیه خراسان، پرتال طلاب در سامانه فراخوان ثبت نام و اصل اثر خود را به دبيرخانه آثار پژوهشي تحويل دهند و براي كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32008165 تماس حاصل نمایند./859/303/ب3

ارسال نظرات