۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۷۲۳۹۰
دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می کند؛

دوره آموزشی فشرده مجازی تفسیر ترتیبی قرآن

"دوره آزاد آموزشی تفسیر قرآن" با محوریت تفسیر ترتیبی برخی از آیات و سوره های قرآن، به صورت مجازی و به همت مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌‌شود.
قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری رسا، «دوره آزاد آموزشی تفسیر قرآن» با محوریت تفسیر ترتیبی برخی از آیات و سوره های قرآن کریم به صورت مجازی و به همت مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌‌شود.

این دوره با تدریس دکتر سیدمحسن میرباقری با موضوع تفسیر ترتیبی قرآن، شامل تفاسیر سوره‌های حمد، اخلاص، جمعه و فجر ارائه می‌گردد.

علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش‌های آزاد مرکز به نشانی  http://lms3.qhu.ac.ir  پس از طی مراحل ثبت نام «دورۀ آزاد تفسیر ترتیبی قرآن» را انتخاب نمایند.

گفتنی است: آزمون دوره به صورت آنلاین از اول اسفند ماه 95 لغایت 20 اسفند برگزار و ثبت نام در این دوره هم اکنون امکان پذیر است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانۀ آموزش‌های آزاد این مرکز به نشانی   http://lms3.qhu.ac.ir  یا تماس با شماره 51290 ـ 021 داخلی 51 از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر یا با ارتباط با سامانه الکترونیکی mailto:azadmajazi@hadith.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه ابهام در تماس باشند./872/102/ب3

ارسال نظرات