۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۷۱۵۵۲
مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد قرارگاه های ویژه قرآنی در اربعین حسینی

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر فعالیت‌های قرآنی تاکید دارند، باید در پیاده‌روی اربعین قرارگاه‌های ویژه قرآنی فراهم شود.
محمدی همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین تجلیل از خادمان قرآنی تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن محمدی، مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت دبیر شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی اربعین عصر امروز 13 دی‌ در همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین حسینی که در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: در کشور ما فعالیت‌های فرهنگی خوبی برای اربعین انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر فعالیت‌های قرآنی تأکید دارند، ما تلاش کردیم که در کمیته فرهنگی اربعین بخشی به فعالیت‌های قرآنی اختصاص داشته شود.

محمدی در ادامه اظهار داشت: در کمیته فرهنگی اربعین شورایی برای فعالیت‌های قرآنی در نظر گرفته شد که طی یک فراخوان طرح‌های قرآنی ویژه اربعین جمع‌آوری شده و برنامه‌ریزی شد.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت درباره فعالیت‌های قرآنی در اربعین حسینی امسال، عنوان کرد: در سال حدود 6 هزار مصحف قرآنی هدیه بعثه رهبر معظم انقلاب بین زائران اربعین حسینی توزیع شده و  109 محفل انس با قرآن برای زائران اربعین حسینی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در اربعین سال جاری بزرگترین جمع‌خوانی قرآن مجید با محوریت سوره فجر برگزار شد، گفت: در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و مسیر پیاده روی اربعین 109 محفل انس با قرآن برگزار شد که در نوع خود سابقه نداشته است.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه باید در پیاده‌روی اربعین قرارگاه‌های مختص قرآنی فراهم شود، خاطرنشان کرد: نگاه حاشیه‌ای به فعالیت‌های قرآنی در راهپیمایی اربعین باید در طی سال‌های آینده برطرف شود./807/203/ب2

ارسال نظرات