۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۷۰۷۱۴
امام جمعه پلدختر:

حماسه 9 دی دفاع از ارزشهای انقلاب بود

امام جمعه پلدختر حماسه 9 دی را حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز در دفاع از ارزشهای انقلاب خواند و گفت: ملت ایران با خلق این حماسه در سایه بصیرت و هوشیاری به دشمن نشان دادند که هرگز دست از آرمانها و اهداف انقلاب نمی کشند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مسجد جامع شهر پلدختر برگزار شد، گفت: حماسه 9 دی روز بصیرت مردمی و دفاع از ارزشهای انقلاب بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در 9 دی و روز اقتدار عاشورا خط بطلانی بر کج فهمی و یاوه گویی دشمنان و فتنه گران کشید، افزود: حضور مردم در این روز بساط فتنه گران را جمع و آنها را رسوا ساخت.

امام جمعه پلدختر با یادآوری دشمن سناریوی جریان فتنه سال 88  را با هدف گرفتن اصل نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و براندازی نظام از پیش تعیین کرده بود، خاطرنشان کرد: مردم با شناخت درست از دشمنان به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای تاریخ ساز به دشمنان ثابت کردند که مردم از اصول انقلاب دست نخواهند کشید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هوشیاری ملت و باورهای مذهبی مردم با حرکت انقلابی در 9 دی فتنه را خنثی کرد، افزود: امروز نیز هوشیاری ملت ایران در راستی شناخت چهره افراد منافق صفت و گرفتار نشدن در دام آنان امری ضروری است.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه ملت ایران با اتحاد، انسجام و میثاق با ولایت چشم فتنه را در 9 دی 88 کور کردند، اظهار داشت: پیام گرامیداشت 9 دی را وحدت و اتحاد مردمی در تحقق آرمانهای انقلاب است.

وی بیان کرد: 9 دی روز بر ملا شدن توطئه استکبار و مقابله با نفوذ شمن بوده و ماهیت عاشورایی انقلاب اسلامی در این روز بیش از پیش نمایان شد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه در حماسه 9 دی  زوایای پنهان فتنه دشمنان داخلی و خارجی  برای مردم آشکار شد، افزود: ملت ایران در حماسه 9 دی به جهانیان نشان دادند که همواره با امام و ولی فقیه پیوندی عمیق دارند و هرگز فریب دشمن را نمی خورند./9451/203/ب2

ارسال نظرات