۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۷۰۷۰۳
معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران لرستان:

گرامیداشت 9 دی یادآور استقامت و بصیرت ملت ایران در برابر توطئه نفوذ است

معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به تلاش دشمن در طول تاریخ برای ضربه زدن به اصل نظام و براندازی انقلاب، گفت: گرامیداشت حماسه 9 دی یادآور ایستادگی، بصیرت و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه دشمنان است.
9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علیرضا کرمی، ظهر امروز در برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی که در مصلای شهرستان الیگودرز برگزار شد، گفت: دشمن در جریان فتنه 88 در پی براندازی نظام بود.

وی 9 دی را روز بصیرت و غیرت دینی ملت ایران در پاسخ به فتنه 88 دانست و افزود: حضور مردم در 9 دی پاسخ محکمی به توطئه های استکبار در زمینه براندازی نظام بود.

معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان حضور مردم در 9 دی را عامل اصلی خنثی سازی فتنه دانست و یادآور شد: اگر ملت ایران وارد صحنه نمی شدند و از انقلاب خود دفاع نمی کردند، فتنه گران و مخالفان نظام به خواسته خود که همان براندازی نظام بود، دست می یافتند.

وی با بیان اینکه وجود رهبری حکیم، فرزانه و آینده نگر و مردمی با بصیرت در ایران اسلامی در حماسه 9 دی بار دیگر همچون دیگر حوادث تاریخ جلوی نفوذ و رخنه دشمن در کشور را گرفت، خاطرنشان کرد: حضور امروز مردم در گرامیداشت حماسه 9 دی باری دیگر موجب ناامیدی دشمن شد.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به دسیسه های دشمن در طول تاریخ برای ضربه زدن به نظام و براندازی آن، یادآور شد: هیچ کدام از توطئه های دشمن به اندازه فتنه سال 1388 پیچیده و مهندسی شده نبود که با بصیرت مردمی خنثی شد.

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری و نگاه به دورن و توان داخلی کشور برای برطرف شدن مشکلات کشور، بیان داشت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر اجرایی شدن مؤلفه های اقتصاد مقاومتی و تحقق آنان است.

معاون عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان افزود: مسؤولان باید اقتصاد مقاومتی را در صدر برنامه های خویش قرار دهند با تکیه بر تواناییهای داخلی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نقش آفرینی کنند./9451/203//ب2

ارسال نظرات