۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۰۴۵۵

تقدير آيت الله جنتي از وفاداري مردم به نظام اسلامي

دبير شوراي نگهبان با تبريك يوم الله 9 دي، گفت: اين روز، روز سرنوشت ساز و بي بديلي در تاريخ انقلاب اسلامي بود.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت الله جنتي، صبح امروز در جلسه هفتگي اعضاي شوراي نگهبان، تصريح كرد: دشمنان، به اذعان خودشان، سالها در تدارك فتنه 88 بودند تا نظام اسلامي را از بين ببرند و زحمات 30 ساله ملت مسلمان ايران و رهبري حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري را از بين ببرند، اما با حضور مردم در صحنه آتش اين فتنه خاموش شد.
رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: يوم الله 9 دي از نعمت هاي الهي است كه با احساس وظيفه مردم و وفاداري آنها به نظام اسلامي، محقق شد و بايد از اين بابت از مردم عزيزمان تشكر كنيم. چرا كه بر خلاف خواست دشمنان علاقه خود را به نظام اسلامي و ولايت فقيه به نمايش گذاشتند.
دبير شوراي نگهبان در ادامه ابراز اميدواري كرد با هوشياري مردم و مسئولان شاهد مشكلاتي مانند فتنه 88 نباشيم.
آيت الله جنتي همچنين از قاطعيت قوه قضائيه در برخورد با مفسدان و فتنه گران تشكر كرد و افزود: يكي از دلايلي كه به حضرت آيت الله آملي حمله مي شود، قاطعيت ايشان در برخورد با فتنه گران و مفسدان است.
دبير شوراي نگهبان با اشاره به ضرورت دفاع از اركان نظام اسلامي گفت: از مجلس شوراي اسلامي هم تشكر مي كنيم كه از قوه قضائيه حمايت كرد. مخصوصا 210 نفر از نمايندگان، در نامه اي خطاب به حضرت آيت الله آملي لاريجاني، در برابر انتقام گيري فتنه گران از دستگاه قضائي، اقدام مناسبي داشتند.
آيت الله جنتي در پايان با اشاره به نزول رحمت الهي در اين ايام، ابراز اميدواري كرد؛ نعمات و بركات الهي براي ملت ايران بيش از پيش افزايش يابد./1323/د102/ج1

ارسال نظرات