۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۰۳۲۵
استاد حوزه و دانشگاه:

حماسه نهم دی تبلور حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب بود

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حماسه نهم دی تبلور حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب بود، گفت: ملت ایران اسلامی همواره در صحنه های مورد نیاز حضوری فعال و اثربخش دارد.
آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی بخش های دابودشت و دشت سر اظهارداشت: حماسه نهم دی بسیار ارزشمند است که ضرورت دارد در راستای ماندگاری آن گام های شایسته ای برداشته شود.

وی از برگزاری همایش بزرگ بصیرت و مبارزه با فتنه در دابودشت خبرداد و تصریح کرد: این مراسم در روز جمعه این هفته در مصلی شهر دابودشت و با حضور مردم شریف و خانواده معظم شهدا، بسیجیان، دهیاران، شوراها و فرماندهان پایگاه و حوزه های مقاومت صورت می گیرد.

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: سردار فریدون علیپور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این همایش بزرگ به سخنرانی می پردازند تا تبیینی نسبت به حماسه نهم دی داشته باشند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با بیان این که ملت ایران اسلامی در روز نهم دی ولایت مداری خود را به همگان نشان دادند، گفت: این حماسه به همه دشمنان فهماند که بدانند ملت ما ولایت مدار است و نمی توانند اهداف و خواسته های شوم خود را محقق کنند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ملت ایران اسلامی اهل بصیرت و آگاه است که اجازه فتنه گری و توطئه به دشمنان و ایادی استکباری را نمی دهد تا بخواهند هر اقدامی می خواهند صورت دهند.

وی با بیان این که حماسه نهم دی تبلور حضور آگاهانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب بود، گفت: ملت ایران اسلامی همواره در صحنه های مورد نیاز حضوری فعال و اثربخش دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهارداشت: فتنه 88 با همه خباثت و پلیدی ایادی استکباری صورت گرفته است که دیگر اجازه تکرار آن را نمی دهیم تا بخواهند دست به چنین اقداماتی بزنند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: ما در کنار رهبری و هوشیار و آگاه هستیم که اجازه هیچ گونه توطئه آفرینی را به ایادی استکباری نمی دهیم و نیاز است همواره در مسیر ولایت و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار داشته باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: مدیران و دولتمردان باید توجه و دقت لازم را داشته و همواره پیرو تدابیر و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری باشند که اگر از صحنه ولایت مداری خارج شوند از صحنه سیاست نیز خارج می شوند که مردم ما ارادت والایی نسبت به ولایت داشته و تدابیر ارزشمند ایشان را سرلوحه امور خود قرار می دهند.

وی ادامه داد: وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره سبب خنثی شدن فتنه های داخلی و خارجی است که ضرورت دارد با تمام توان در خدمت اجرای منویات گرانقدر ولایت فقیه باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهارداشت: ایران اسلامی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد که ضروری است تا این راه ارزشمند را به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است استمرار بخشیم.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمنان همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه داشته و دست از توطئه آفرینی و خباثت خود برنمی دارند که ضرورت دارد هوشیاری خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: بصیرت محوری امری مهم و اساسی است که فتنه های شوم دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده و مانع تحقق اهداف و برنامه های پلید آنان در مسیر تحقق اهداف و برنامه هایشان می شود.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با بیان این که مدیران خادم ملت باشند، گفت: نیاز است از هر فرصتی که داریم برای خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم بعنوان سرمایه های گرانقدر نظام اسلامی بهره گیری کنیم.

گفتنی است، همزمان با سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ویژه برنامه هایی در سطح شهر و بخش های آمل برگزار می شود./1314/302/ب3

ارسال نظرات