۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۷۰۲۱۶
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اشتباه خواص بی‌بصیرت در سال 88 سبب گرم‌تر شدن تنور فتنه شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه در سال 88 عوامل متعددی در شکل‌گیری فتنه دخیل بودند، گفت: اما اشتباه جبران‌ناپذیر خواص بی‌بصیرت یکی از مواردی بود که سبب گرم‌تر شدن تنور فتنه دشمنان در آن بحبوحه شد.
حجت الاسلام سالاری - دیدار با آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد یوم‌الله نهم دی‌ماه استان با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، از موضع‌گیری آیت‌الله مهمان‌نواز در فتنه 88 قدردانی کرد و افزود: ایشان از طلایه‌داران بصیر در حماسه‌های هشتم و نهم دی‌ماه در استان بود.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه در سال 88 عوامل متعددی در شکل‌گیری فتنه دخیل بودند؛ اما اشتباه فاحش و جبران‌ناپذیر خواص بی‌بصیرت یکی از مواردی بود که سبب گرم‌تر شدن تنور فتنه دشمنان در آن بحبوحه شد.

حجت‌الاسلام سالاری که رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی استان خراسان شمالی هم است، اضافه کرد: عدم بصیرت عده‌ای خواص لطمات سنگینی به کشور و این انقلاب وارد کرد؛ به‌گونه‌ای که نظام اسلامی هزینه هنگفتی برای این فتنه عظیم پرداخت.

وی افزود: اما لحظه شناسی، بصیرت و حضور به‌موقع مردم بود که علاوه بر پیشی گرفتن از عده‌ای خواص، با مرزبندی خود با دشمنان قسم‌خورده افتخار عظیمی آفریدند که هنوز هم جهانیان در بهت و حیرت این حماسه بی‌نظیر فرو رفته‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: با وجود این هنوز هم عده‌ای از استفاده از کلمه فتنه ابا داشته و از عوامل داخلی فتنه 88 به نیکی یاد می‌کنند.

به گفته وی این افراد در مسلک کسانی هستند که امروز به ترامپ نامه نوشته و عجز و لابه خود را نزد دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم می‌برند؛ در حالی که دم از میهن‌پرستی و آزادگی می‌زنند.

حجت‌الاسلام سالاری همچنین در این دیدار با گرامیداشت حماسه جاوید نهم دی، از اجرای 23 عنوان برنامه به مناسبت سالروز حماسه نهم دی در استان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ازجمله برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در خراسان شمالی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم محوری گرامیداشت یوم‌الله 9 دی در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه در مسجد انقلاب با حضور آحاد مختلف مردم مؤمن استان برگزار می‌شود./202/9314/ب1

ارسال نظرات