۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۰۲۰۲
امام جمعه آمل:

حماسه 9 دی نشانگر ولایت مداری ملت ایران است

امام جمعه ‌آمل گفت: مردم ما در روز نهم دی نشان دادند همواره در مسیر ولایت و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و پایدار هستند و نیاز است همواره در این مسیر حضور داشته باشیم.
امام جمعه‌ آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش بصیرتی حماسه نهم دی و یادواره شهدای روحانی اظهار داشت: شهرستان آمل میزبان برگزاری ویژه برنامه پاسداشت حماسه نهم دی است.

وی از برگزاری همایش بصیرتی نهم دی و یادواره شهدای روحانی در آمل خبرداد و تصریح کرد: این مراسم در روز نهم دی ماه در شهرستان هزارسنگر آمل صورت می گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: همایش بصیرتی نهم دی و یادواره شهدای روحانی با سخنرانی آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

امام جمعه آمل اظهار داشت: این مراسم در روز پنج شنبه همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی قدس و حسینیه میربزرگ صورت می گیرد.

وی ادامه داد: از آحاد مردم شریف، همیشه در صحنه و ولایت مدار دیار علویان شهرستان هزارسنگر آمل جهت شرکت در این مراسم دعوت می شود تا حضور پرشکوهی داشته باشند.

حجت الاسلام مرتضوی از وجود 26 شهید روحانی در شهرستان هزارسنگر آمل خبرداد و تصریح کرد: ضرورت دارد قدرشناسی والایی از مقام والای شهدای روحانیت صورت گیرد.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: پاسداشت سالروز حماسه نهم دی نیز ضرورتی مهم و اساسی است و ضرورت دارد از همه فرصت ها و ظرفیت ها در این مسیر استفاده شود.

وی با بیان این که حماسه نهم دی بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: تلاش والای مردم و درایت و تدبیر مقام معظم رهبری سبب شد تا زمینه نابودی و خنثی شدن فتنه دشمنان صورت گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: حماسه نهم دی ماندگار و جاویدان شده است که ضرورت دارد بصیرت محوری را همواره سرلوحه امور خود قرار دهیم که می تواند برکات ارزشمندی داشته باشد.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: در روز نهم دی آحاد ملت ایران وارد صحنه شده و وحدت، همدلی و انسجام خود را به همگان نشان دادند که مردم ما همیشه در صحنه هستند.

وی افزود: مردم ما در روز نهم دی نشان دادند همواره در مسیر ولایت و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و پایدار هستند و نیاز است همواره در این مسیر حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: ایادی استکبار جهانی نمی توانند اهداف و خواسته های خود را محقق کند که ملت ما مقاوم، بصیر و پایدار هستند و اهتمام والایی را در این مسیر دارند.

امام جمعه آمل با بیان این که ترویج بصیرت محوری امری مهم و اساسی است، گفت: ضرورت دارد این امر ارزشمند و متعالی در جامعه ترویج پیدا کند که خنثی کننده هجمه های دشمنان است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد اهتمام والایی در راستای برگزاری باشکوه همایش بصیرتی نهم دی و یادواره شهدای روحانی وجود داشته باشد تا این مراسم به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

گفتنی است، حماسه نهم دی یکی از ماندگارترین حماسه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ضرورت دارد پاسداشت و ترویج آن همواره وجود داشته و عزم جدی در این مسیر صورت گیرد./202/1314/ب1

ارسال نظرات