۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۶۹۹۲۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه نهم دی برگرفته از ایمان و انگیزه خدایی ملت ایران بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88 بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیر دینی خود را به نمایش گذاشتند، گفت: این حماسه عظیم برگرفته از ایمان و انگیزه خدایی ملت بزرگ ایران بود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در مراسمی که به مناسبت در پیش بودن حماسه نهم دی در ساری برگزار شد، گفت: نهم دي ماه روز تجديد ميثاق امت اسلامي با ولايت و شهداي ايران اسلامي است.

وي در ادامه با انتقاد از تطهير کردن سران و اصحاب فتنه از سوي برخي ها در کشور افزود: نهم دي ماه هم مثل دهه فجر انقلاب اسلامي هم يوم الله است و حادثه عظيم نهم دي ماه و حماسه عاشورايي مردم بصير ايران اسلامي در تاريخ ايران اسلامي ثبت و ضبط شد.

استاد حوزه علميه مازندران با اشاره به این که مردم ولايتمدار ايران اسلامي در روز نهم دي ماه آنچنان عظمتي از خود به يادگار گذاشتند که دنيا را حيران و خيره کرد، خاطرنشان کرد:  حماسه نهم دی به عنوان یک خروش مردمی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رسید.

حجت الاسلام شکریان عزت و اقتدار ايران اسلامي را مرهون جانفشاني ها و ايثارگري هاي شهداي گرانقدر، رزمندگان اسلام و هدايت هاي بي بديل امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري دانست و خاطر نشان کرد: نهم دي ماه 88 با حضور ميليوني امت ايران اسلامي بار ديگر به نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران مشروعيت سياسي بخشيد و خواب دشمنان قسم خورده به اين نظام را به يأس تبديل کرد.

وی با تأکيد بر برگزاري هر چه باشکوه تر نهم دي ماه امسال تاکيد کرد: نهم دي ماه جشن بلوغ فکري و شخصيتي نظام اسلامي است و براي برگزار شدن هرچه باشکوه تر اين روز بايد برنامه ريزي دقيق و هدفمند داشت.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران، بصيرت را قطب نماي انسان در شرايط غبارآلود فتنه دانست و بيان داشت: دشمن امروز از پروژه نفوذ به عنوان مهم ترين ابزار براي ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي استفاده کرده و درصدد جبران همه شکست هاي خود در مقابل جمهوري اسلامي است و تنها راه حل بحران از پروژه هاي متعدد دشمن تبعيت از ولايت و اطاعت پذيري است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حضور گسترده مردم در این روز بساط فتنه و فتنه گران را از هم پاشید، گفت: نهم دی پاسخ حرکت ناشایستی بود که دشمنان انقلاب نسبت به سید الشهدا و امام راحل داشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: ملت ایران اسلامی در همه صحنه ها با پشتیبانی از ولی فقیه در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی مشارکت فعال داشته و در هر مقطع زمانی که نیازی به حضور بود عاشقانه و با صلابت به صحنه آمدند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که در حماسه نهم دی مردم با وحدت رویه در سایه اطاعت از ولی فقیه توطئه های دشمنان را خنثی و دست آنها را از کشور کوتاه کردند، گفت: این روز تاریخی در واقع تجلی عشق و ارادت قلبی مردم بصیر و با شعور ایران اسلامی به نظام اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به رشادت های ملت ایران در سه دهه گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: نهم دی یکی از آن قله های پر افتخاری است که ملت ایران فتح کردند و حال آن که این ملت نجیب در گذشته نیز با فتوحات خود دشمن را عصبانی و خاطره بسیار شیرینی برجای گذاشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران، حماسه نهم دی را نشانه بصیرت مردم دانست و با بیان این که این روز تاریخی آتش فتنه را خاموش کرد و موجب شد یأس در دل دشمنان اسلام خانه کند، گفت: ملت بزرگ ایران در این روز با عظمت درک بالای سیاسی خود را به دنیا نشان دادند.

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی یادآور مقابله مردم  با دشمنان داخلی و خارجی که چشم طمع به سقوط نظام اسلامی داشتند است، تصریح کرد: مردم نشان دادند برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران از حماسه نهم دی سال 88 به عنوان یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: حماسه مردمی نهم دی حرکتی اثر گذار در دفاع از نظام اسلامی بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88 بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیر دینی خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این حماسه عظیم برخواسته از ایمان و انگیزه خدایی ملت بزرگ ایران بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 به دنیا ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیت واحد هستند، بیان داشت: مردم آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی  ثابت کردند نخواهند گذاشت که میراث خون صدها هزار شهید زیر چکمه‌های دشمنان انقلاب پایمال شود.

حجت‌الاسلام شکریان با بیان این که ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 با آن حضور حماسی و بی نظیر خود در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصل انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید، ادامه داد: ملت بزرگ ایران به دنیا ثابت کردند تا پای جان از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران به سکوت برخی نخبگان و خواص در جریان فتنه 88 اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه ای افراد بی بصیرتی خود را ثابت کردند، افزود: اما ملت بزرگ ایران جلوتر از نخبگان و خواص به دفاع از انقلاب و نظام پرداختند./1317/202/ب2

ارسال نظرات