۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۶۹۱۹۶
امام جمعه آمل:

خدمت به مردم اولویت اصلی مدیران باشد

امام جمعه ‌آمل با بیان این که نیاز می رود خدمات شایسته ای به مردم ارائه شود، گفت: خدمت به مردم باید اولویت اصلی مسؤولان باشد و ضرورت دارد مدیران در این مسیر ارزنده کوشا باشند.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار فعالان حمل و نقل شهرستان آمل با بیان این که خدمت به مردم برکات ارزنده ای دارد، گفت: ضرورت دارد از همه فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم بهره گیری کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات و فعالیت ها هستند و باید اهتمام و تلاش شایسته ای در این مسیر برای بهبود وضعیت مردم وجود داشته باشد.

امام جمعه آمل ادامه داد: مدیران باید خدمات صادقانه و خالصانه را سرلوحه امور خود برای مردم قرار دهند و این اقدام می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمند و والایی داشته باشد.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که نیاز می رود خدمات شایسته ای به مردم ارائه شود، گفت: خدمت به مردم باید اولویت اصلی مسؤولان باشد و ضرورت دارد مدیران در این مسیر ارزنده کوشا باشند.

امام جمعه آمل با بیان این که مدیران خدماتی ارائه می کنند که ماندگار است، افزود: خدمتی که صورت می گیرد ماندگار بوده و همواره خیر و برکات آن برای فرد و جامعه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: فعالان حوزه حمل و نقل تلاش های ارزنده و شایسته ای صورت می دهند تا زمینه آسایش و رفاه مردمی فراهم شود و از همه عزیزان قدردانی و سپاس داریم.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری آمل و فعالان این عرصه تلاش دارند تا خدمات خوبی به مردم ارائه دهند تا آنان در جریان حمل و نقل خود دچار مشکل نباشند.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: آسایش، خوشی و راحتی مردم امری مهم و اساسی است که باید مدیران در این عرصه کوشا بوده و تلاش های لازم را برای تحقق آن به بهترین نحو ممکن صورت دهند.

وی ادامه داد: اعتراض و شکایتی از سوی مردم در حوزه حمل و نق وجود ندارد که نشان می دهد مدیران ما در این حوزه تلاش و اهتمام شایسته ای دارند که از همه عزیزان قدردانی داریم.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: حمل و نقل در جریان زندگی امروزی بسیار مهم و اثربخش است که ضرورت دارد حمایت های شایسته ای از فعالان این عرصه صورت گیرد.

امام جمعه آمل با بیان این که رضایت مردم باید در فعالیت ها و کارها مورد نظر باشد، گفت: ضرورت دارد کاری صورت دهیم تا مردم خشنود و راضی باشند که در آن زمان می توانیم خرسند از فعالیت خود باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: مدیران باید با وحدت و همدلی در کنار هم بوده و تلاش کنند تا دامنه خدمات خود را به مردم گسترش دهند که بسیار اثربخش است./202/1314/ب1

ارسال نظرات