۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۴۶۸۸۹۵
آیت الله طبسی مطرح کرد؛

عربستان شر مطلق است/ تعرض به صد مسجد از سوی اسلام ستیزان

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن اقدامات تروریستی خاطرنشان کرد که ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با محور مقاومت عامل پیدایش تروریسم تکفیری است.
نجم الدین طبسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با جمعی از علمای لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی در گذشته با آسودگی کامل به شهرهای مختلف لبنان نظیر صبرا و شتیلا رفت و آمد می‎کرد  و هیچ کس جرات برخورد و مقابله با آن‎ها را نداشت اما اکنون قدرت این کشور به حدی رسیده است که تل آویو را تهدید می‎کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 33 روزه حتی نتوانست یک متر از اراضی لبنان را اشغال کند که این مساله نشان دهنده عزت و کرامت مردم این کشور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی برای مبارزه با جریان مقاومت اسلامی لبنان تصریح کرد: جریان‎های تروریستی نظیر داعش و جبهه النصره به نیابت از رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه می‎جنگند و به جنایت‎های مختلف دست می‎زنند.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی در حالی با مشکلات و بحران‎های مختلف دست و پنجه نرم می‎کنند که رژیم صهیونیستی تا صبح در دیسکو و پارتی‎های شبانه با خیال آسوده مشغول خوش گذرانی هستند.

آیت الله طبسی اظهار داشت: جنایت جریان‎های تروریستی در حمله تروریستی به زائران امام حسین (ع) در شهر حله تاسف برانگیز است. این زائران بی گناه به چه جرمی قلع و قمع شدند؟

عربستان شر مطلق است

وی عربستان را شر مطلق خواند و اظهار داشت: در هر جای جهان که اقدام تروریستی صورت می‎گیرد رد پای عربستان به چشم می‎خرد. آل‎سعود باید از حمایت تروریسم دست بردارد.

استاد حوزه علمیه قم مشکل اساسی جهان امروز را وهابیت دانست و گفت: وهابیت و یهودیت در یک مسیر قدم بر می‎دارند و هر اقدامی را که یهودیان جرات انجامش را ندارند وهابیان با قباحت بسیار آن را انجام می‎دهند. وهابیان و یهودیان از هر وسیله‎ای برای نابودی اسلام استفاده می‎کنند.

وی با بیان این که وهابی‎ها با همه ادیان و مذاهب دشمن هستند خاطرنشان کرد: وهابی‎ها در حالی ادعای سنی بودن و پیروی از اندیشه‎های سلفی‎های می‎کنند که اهل سنت و سلفی‎ها از آن‎ها مبرا هستند. شیعیان در برابر اقدامات وهابی‎ها ساکت نمی‎نشینند.

آیت الله طبسی تاکید کرد: تروریست‎ها درپی مخدوش ساختن چهره اسلام، ایجاد تفرقه و کشتار مسلمانان هستند.

علما به داد امت اسلامی برسند

وی خواستار اتحاد جهانی برای مبارزه با تروریسم شد و تصریح کرد: اگر علما، مراکز و موسسات اسلامی به داد اسلام نرسند امت اسلامی نابود خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به جنایت‎های آل‎سعود در یمن عنوان کرد: به امید خدا مردم مظلوم یمن بر آل‎سعود پیروز شده و پاهای خود را بر گردن این حکومت ظالم خواهند گذاشت.

وی از یورش اسلام ستیزان به مساجد به شدت انتقاد کرد و افزود: متاسفانه تاکنون بیش از 100مسجد از سوی اسلامی ستیزان مورد تعرض قرار گرفته است./994/پ201/ج

ارسال نظرات