۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۶۸۶۲۸

آیت الله علما از مسؤولان ستاد اربعین استان تقدیر کرد

آیت الله علما با ابراز رضایت از عملکرد ستاد اربعین استان کرمانشاه از خدمتگزاران زائران عتبات عالیات تقدیر کرد.
ستاد اربعین ستاد اربعین ستاد اربعین ستاد اربعین ستاد اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشستی از مسؤولان و دست اندرکاران ستاد اربعین استان کرمانشاه تقدیر به عمل آورد.

آیت الله علما در این نشست ابراز داشت: خوشبختانه با همکاری و وظیفه شناسی مسؤولان و مردم استان در ایام اربعین، میزبانی شایسته ای از زوار عتبات عالیات صورت گرفت.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: صدور ویزا و انجام روال اعزام زائران به عتبات عالیات با مشارکت و همکاری خوب مشاور عالی استاندار کرمانشاه آقای جعفر همتی به خوبی و شایستگی انجام شده و خوشبختانه زائران با خاطره ای خوش از استان کرمانشاه گذر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) از با ارزش ترین و بالاترین کارها در نزد خداوند متعال است، گفت: کسانی که در راه خدمت به زائران امام حسین(ع) گام بر می دارند خیر دنیا و آخرت را نصیب خود کرده و قطعأ پاداش خود را خداوند متعال دریافت می کنند.

آیت الله علما اظهار داشت: استان کرمانشاه در مسیر زائران عتبات عالیات قرار گرفته و باید همواره از این جهت مسؤولان استان در پی تدارک امکانات لازم برای رفاه حال زائران باشند.

وی در پایان با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه، بیان داشت: خوشبختانه مسؤولان استان دلسوزانه در زمینه میزبانی از زائران عتبات عالیات کار می کنند، باید این روند تداوم یافته و استان کرمانشاه را از هر حیث، از استانهای متمایز و شاخص کشور قرار دهد.

لازم به ذکر است، آیت الله علما در پایان این مراسم از مسؤولان ستاد اربعین استان تقدیر به عمل آورد./857/203/ب2

ارسال نظرات