۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۶۸۳۰۴
مدیر حوزه‎ های علمیه خراسان جنوبی:

دشمن با فضای مجازی قصد نفوذ در جوانان را دارد

مدیر حوزه‎ های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان با فضای مجازی قصد دارند بر جوانان تأثیر بگذارند، گفت: یکی از اهداف دشمنان جوانان هستند و می خواهند جوانان این جامعه را بی دین کنند بنابراین باید همه در مقابله با دشمن گام بردارند.
حجت الاسلام مشرفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی، مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در مراسم وحدت حوزه و دانشگاه که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: استان خراسان جنوبی دارای فرهنگی غنی و از استعدادهای انسانی بسیار خوبی برخوردار است و امروز نیز باید به ظرفیت های حوزه ها توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه وحدت امروز یکی از نیازهای مهم جامعه بشری است که باید در بین مسلمانان وجود داشته باشد، گفت: داشتن وحدت با توجه به هجمه هایی که دشمنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به وجود آورده اند لازم است.

مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه در کشور شاهد بسیاری از مشکلات مانند ظلم و ستم و خشونت هستیم، افزود: طلاق و فضای مجازی و زندگی کردن به سبک غرب نیز از دیگر مشکلاتی است که گریبانگیر آن هستیم.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: یکی از آسیب های پر خطر و خانمان سوز در زندگی بشر فضای مجازی است که باید مسؤولان با تلاش نگذارند این آسیب ها در جامعه منتقل شود، فضای مجازی امروز تهاجم را در پیش روی جامعه قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با فضای مجازی قصد دارند بر جوانان تأثیر بگذارند، ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان جوانان هستند و می خواهند جوانان این جامعه را بی دین کنند بنابراین باید همه در مقابله با دشمن گام بردارند./203/880/ب1

ارسال نظرات