۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۶۷۳۲۱
با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی؛

محققان برتر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تجلیل شدند

اعضای هیأت علمی و محققان برتر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.
تجلیل تجلیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست پنجمین روز هفته پژوهش و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی ویژه تجلیل از اعضای هیأت علمی و پژوهشگران برتر دفتر تبلیغات اسلامی در سالن همایش غدیر برگزار شد.

حجت الاسلام محمدهادی یعقوب نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این مراسم با بیان اینکه مجموعه های دفتر تبلیغات در گذشته به صورت جزیره ای می کردند، اظهار داشت: در گذشته کسی از هم خبر نداشت ولی امروز در این نمایشگاه همه در کنار هم قرار دارند.

وی با ضروری خواندن راه اندازی سامانه فناورانه پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: باید به گونه کار پیش برود که لازم نباشد همه به صورت فیزیکال فعالیت های یکدیگر را ببینند و یا با سخنرانی های افراد متوجه شویم په فعالیت هایی صورت گرفته است بلکه باید با ابزار لازم برای دستیابی به اطلاعات همه مراکز و پژوهشکده های دفتر تبلیغات فراهم شود.

حجت الاسلام یعقوب نژاد افزود: تجلیل از پژوهشگران اعم از هیأت علمی و محققان نیروی انسانی نیز مسأله مهمی است که در آن چند ملاحظه وجود دارد؛ نخست آنکه سطح علمی ما بر اساس آمار بالاتر رفته است، چراکه در سال گذشته هیأت علمی که رتبه نخست را کسب کرد نمره 30 داشت ولی امسال نفر نخست ما 66 است و نمره نفر سوم امسال هم نسبت به سال گذشته یک و نیم برابر شده است.

وی افزود: طبق ارزشیابی صورت گرفته در هیأت علمی برتر، شش نفر از پژوهشگاه هستند که چهار نفر رتبه نخست الف تا دال کسب کرده اند، رتبه دوم نداریم و رتبه سوم هم دو نفر هستند؛ در بخش محققان هم پنج نفر شایسته تقدیر داریم.

گفتنی است، علیرضا واسعی رییس پژوهشکده اسلام تمدنی رتبه نخست الف و حجج اسلام جعفر صادقی فدکی عضو هیأت علمی مرکز فرهنگ و معارف قرآن و حبیب الله بابایی عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات تمدنی به ترتیب رتبه نخست ب و ج و مصطفی صادقی عضو هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) رتبه نخست دال را کسب کرد؛ همچنین مرتضی یوسفی راد عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و حجت الاسلام حمیدرضا مطهری رییس و عضو هیأت علمی پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) نیز به ترتیب رتبه سوم الف و ب را کسب کردند.

شایان ذکر است، سید علی هاشمی نشلجی، حجت الاسلام مرتضی دانشمند، علیرضا زهیری، محمود حسن زاده و غلامرضا نقی جلال آبادی از محققان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز شایسته تقدیر شدند./1330/202/ب3

ارسال نظرات