۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۶۴۵۳۱

پیکر آیت الله فاضل در نجف اشرف به خاک سپرده شد

پیکر مطهر عالم ربانی، آیت الله فاضل استرآبادی از علمای بنام مازندران پس از تشییع در شهر نجف اشرف در قبرستان وادی السلام به خاک سپرده شد.
تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف تشییع و تدفین آیت الله فاضل در نجف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز پس از انتقال پیکر مطهر عالم ربانی، آیت الله محمد فاضل استرآبادی به فرودگاه نجف اشرف، گروهی از علمای عراق و نمایندگانی از حوزه علمیه نجف اشرف از پیکر مطهر این عالم فرزانه و همراهان استقبال کردند و پیکر مطهر وی پس از طی مراحل اداری و تشریفاتی به سمت حرم مطهر امیرمومنان(ع) انتقال داده شد.

پس از ورود این پیکر مطهر به حرم مطهر مولای متقیان و طواف در اطراف ضریح امیرمومنان(ع)، نماز میت از سوی حجت الاسلام والمسلمین رضا فاضل، فرزند ارشد این عالم ربانی در صحن حرم علوی اقامه شد.

این گزارش می افزاید، پیکر مطهر آیت الله فاضل از حرم امیرمومنان(ع) تا مسیر ورودی ضلع شمالی قبرستان وادی السلام بر دستان جمعیت قابل توجهی از مردم ایرانی و عراقی که عمدتا از استان مازندران و شهرستان بابل بودند، تشییع شد.

سرانجام پیکر مطهر این عالم ربانی در قبرستان وادی السلام در میان حزن و اندوه تشییع کنندگان در عصر سالروز شهادت امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ ابوالشهید، آیت الله محمد فاضل، موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران و از علمای بنام خطه شمال بود که بر اثر ضایعه مغزی در صبح روز یکشنبه 6 آذر ماه در بیمارستان شهید بهشتی بابل در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت. وی فرزند آیت الله نجفعلی فاضل و داماد آیت الله العظمی کوهستانی بود و همسر آن عالم نیز سه سال قبل در سالروز شهادت امام رضا(ع) دعوت حق را لبیک گفت./202/1313/ب1

ارسال نظرات