۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۶۴۲۸۰
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان:

المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری المپیاد علمی بین طلاب خواهر استان خبر داد و گفت: این المپیاد در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.
آزمون

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، المپیاد علمی مدارس علمیه خواهران لرستان در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله مدرسه ای این المپیاد 13 آذرماه جاری برگزار می شود، افزود: این آزمون بین طلاب سطح دو و سه حوزه برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: طلاب سطح دو حوزه های علمیه خواهران لرستان از پایه دوم تا پنجم در المپیاد علمی شرکت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری المپیاد علمی بین طلاب سطح سه، یادآور شد: در این مقطع فقط طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی در آزمون المپیاد شرکت می کنند.

مهرابی داشتن تخفیف برای طلاب سطح دو در راستای ادامه تحصیل در سطح سه را از جمله امتیازات برگزاری این المپیاد برای طلاب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری المپیاد علمی فرصتی مناسب برای ایجاد رقابت علمی سالم بین طلبه ها است، گفت: شرکت طلاب فرصت سنجش علمی و شناسایی علمی طلاب را فراهم می کند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان بیان داشت: شناسایی استعداد علمی طلاب فرصتی برای هدایت تحصیلی و هدفمند شدن تحصیل آنان در حوزه بوده و به رشد و ارتقای علمی طلبه کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در آزمون علمی المپیاد اختیاری است، افزود: استقبال طلاب سطح دو و سه حوزه برای شرکت در این آزمون چشمگیر است./9459/303/ب2

ارسال نظرات