۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۶۴۲۶۹
فرمانده تیپ امام جعفر صادق:

وظیفه بسیج نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

حجت الاسلام طیبی فر به تبیین عملکرد بسیج در پیشبرد فریضیه امر به معروف پرداخت و گفت: نظارت عمومی در فضای آشکار جامعه وظیفه آحاد ملت است و بسیج وظیفه دینی و الهی خود می­ داند که برای گسترش همه جانبه ارزش­ ها وارد صحنه­ های مختلف شود.
حجت الاسلام طیبی فر، تیپ امام صادق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فرهنگسرای معروف، حجت الاسلام ابوالقاسم طیبی‌فر فرمانده تیپ مستقل۸۳ امام جعفر صادق(علیه السلام) هدف اصلی تاسیس بسیج را نگهبانی از انقلاب دانست و گفت: کشور نیاز به سربازان مردمی بی­توقع وظیفه شناس، دلسوز، دوست ودشمن شناس و خطرپذیر برای دفاع همه جانبه از هویت اسلامی و انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: امام خمینی(ره) با توجه به تجربه تاریخ و آموزه های دینی ارتشی را تشکیل داد که وصل به منبع ولایت و ملت است.

وی عملکرد بسیج را در پیشبرد امر به معروف تبیین کرد و گفت: نظارت عمومی در فضای آشکار جامعه وظیفه آحاد ملت است و بسیج چون شجره طیبه است و خودآلودگی ندارد و وظیفه دینی و الهی خود می داند برای جلوگیری از میکروب گرفتگی جامعه و میکروب زدایی از جامعه و گسترش همه جانبه خوبی ها و ارزش ها وارد صحنه­های مختلف  شود که در نهایت نگهبانی از انقلاب و اسلام است احساس وظیفه و تکلیف می­کند.

حجت الاسلام طیبی‌فردر پاسخ به این سوال که راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در تفکر بسیج چیست، گفت: پایه­های اقتصاد مقاومتی بر عهده مردم است و گستردگی بسیج با روحیه انقلاب و تفکر جهاد کبیر که قطع ایادی بیگانه و عدم حرکت در مسیری که دشمن برنامه­ریزی می­کند، می­تواند همانگونه که در دوران دفاع مقدس با خلاقیت و جدیّت در کار و تلاش توانست الگوی صنعت مقاومتی را به  رخ دشمن بکشد و در اقتصاد مقاومتی این توان را دارد.

فرمانده تیپ مستقل۸۳ امام جعفر صادق در ادامه افزود: مسؤولان دولتی باید حمایت­های جدی از نیروهای بسیجی داشته باشند و بدانند انتظار گره گشایی از طرف دشمن انتظاری بی­جایی است.

حجت السلام طیبی­‌فر برای جهانی شدن روحیه بسیجی و راهکارهای ترویج این روحیه گفت: هرچند شبکه های خبری صهیونیستی اجازه تبلیغ حرکت های بسیجی را نمی­دهند؛ اما ارائه کارهای بسیج به جهان چه در میدان دفاع از آرمانها مانند: سوریه و عراق و لبنان و چه در صحنه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی موجب الگوی گیری نسل تشنه جهان خواهد بود./998/د102/س

ارسال نظرات