۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۶۳۸۷۱
از سوی کانون فرهنگی هنری مساجد؛

پنجمین همایش کریمه اهل بیت برگزار می شود

پنجمین همایش کریمه اهل بیت(ع) با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود.
پنجمین همایش کریمه اهل بیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین همایش کریمه اهل بیت(ع) با عنوان اخت الرضا(ع) به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود.

بر اسای این گزارش این همایش در دو بخش ویژه و عمومی برگزار خواهد شد؛ بر این اساس بخش های همایش شامل تولید نماهنگ و نشریه الکترونیک است.

 همچنین در بخش ویژه این همایش از 14 مسجد برگزیده که برنامه های محتوایی متنوع، و خلاقانه پیرامون شخصیت گرانقدر حضرت معصومه(س) برگزار کرده و موفق به ارسال گزارش مکتوب و تصویری خود را به دبیر خانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خود شوند تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است آثار ارسال شده از سوی شرکت کننده گان حداکثر سه اثر به دبیرخانه همایش در بخش های مختلف اعلام شده است.

خاطر نشان می شود ارسال مشخصات کامل فرد شرکت کننده و اثر و همچنین حق استفاده ستاد برگزاری همایش از آثار با رعایت حق مالکیت ادبی و هنری و صحت اطلاعات و مطالب ارسالی از سوی شرکت کننده از شرایط عمومی حضور در این همایش است.

گفتنی است شرایط اختصاصی حضور دراین همایش در بخش تولید نماهنگ که سوی دبیر خانه این همایش اعلام شده است عبارت است از آثار ارسالی  شرکت کننده گان باید با حداقل زمان 3 الی 7 آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

اضافه بر این در صورت بالابودن حجم فایل در قالب لوح فشرده آثار ارسالی باید با فرمتMP،AVI ارسال شود.

گفتنی است که درج عنوان همایش کریمه اهل بیت در ابتدا و نام تهیه کننده باید در انتهای آثار درج شود؛ بر این اساس نماهنگ محتوایی از امتیاز ویژه برخوردار است.

آدرس دبیرخانه مرکزی همایش به منظور ارسال آثار«بندرعباس, بلوار پاسدارن نرسیده به سه راه هتل هما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با تلفن 076333555185» بوده که /اخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه  9 دی 1395 اعلام شده است./968/203/ب3

 

ارسال نظرات